Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Sabrina søker make

2011-08-14 09:55 #0 av: mjau74

Til neste år har jeg tenkt å skaffe meg en hankatt. Sabrina er ensomkatt og jeg har lyst at ho skal få seg en kattevenn/make. Jeg har veldig lyst på en masket kattunge og lurer derfor på om noen planlegger kull til neste år der det er mulighet for masket. Solid hvit er også av interesse.

Anmäl
2011-08-14 10:02 #1 av: nakenkatt

Jo jag kommer att para min meliss här på sen hösten.Kolla min hem sida på de blivande föräldrarna.hubcatscornishrex.se

Anmäl
2011-08-14 10:08 #2 av: mjau74

"1 Så spennende, skal absolutt følge med. Glad

Anmäl
2011-08-14 10:58 #3 av: MonicaLagerquist

Jag kommer också förhoppningsvis få maskade kattungar.S*Blå Katten Q ska paras med Faries Tom Barnaby.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-08-14 11:20 #4 av: Spotless

TS Vad roligt att du planerar för en vän till din fina Sabrina!

I de kullar jag planerar fram över kommer det att finnas möjlighet för maskat med eller utan vitt och med eller utan agouti. Förhoppningen är också att någon av mina vita honor ska börja löpa så att de kan paras. Om det sedan blir någon hane som dessutom är lämplig för avel och kompatibel med din hona, ja det kan jag inte lova! Flört Men vi ska se vad vi kan göra! Skrattande

Lycka till med att finna din nästa katt!

Anmäl
2011-08-14 12:31 #5 av: mjau74

Så kult at flere av dere planlegger kull etter min smakFlörtTror det skal vere sjans for at jeg skel finne en passende liten sjarmør hos en av dere. Glad Blir spennende å følge med på hvordan det går og om det blir noen hanner i kullene.

Anmäl
2011-08-18 13:28 #6 av: mjau74

Kan legge til at jeg også eventuelt kan være interisert i en voksen katt. Han må være bra typet med fin profil og størrelse (B-blod)

Anmäl
2011-09-20 07:05 #7 av: mjau74

Noen flere som venter kull? Glad

Anmäl
2011-09-20 09:49 #8 av: MonicaLagerquist

Min Tom som är A men bär B är parad med en B hona.Om honan är dräktig och allt går väl så föds kullen runt den 12 /10.

Honan bor här http://www.ersrexellent.se/

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-09-20 11:37 #9 av: mjau74

#7 Takk for tipset :)

Jeg er også åpen for andre farger enn masket og hvitt, f.eks lilla,sjokolade, crem og rød :)

Anmäl
2011-09-20 11:48 #10 av: kissan78

Vet om en som planerar kull mellan en lila hane och en svartvit hona (honan är väldigt lik din fröken) där bör det kunna bli lila, choklad, svart och blått. Hon har ingen hemsida riktigt än då hon just fått sitt stamnamn.

S*Kattmillas Cornish Rex & Sphynx  
www.kattmillas.se

Anmäl
2011-09-20 11:55 #11 av: [Lec72]

Flört

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.