Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 922 ggr
nakenkatt
2011-08-12 09:57

Fredag den 12 Augusti

ja då var det helg igen,veckorna springer iväg.idag kommer min man hem med sin grävmaskin och ska fortsätta gräva ur vår nyanlagda koidamm;fast koien kommer nog till våren.det vart mer jobb än vi trodde.Men det ska bli jättekul när de kommer.Vädret här är som igår varmt och soligt,katterna myser på glasverandan det syns att de gillar värmen.ha en trevlig fredagkväll allihopa,tänkte skippa grillningen ikväll och göra en bacontårta.

Annons:
noir
2011-08-12 11:40
#1

TS: Låter härligt med en koidamm! Ska katterna få kika på den sen… i sele då? ;)

Själv så funderar jag på att ta en promenad till djuraffären och kolla på kattunge sele eller ett bra ställbart sele. Selet jag har ni till sookie nu få jag spänna fast remmarna som är super långa med brödklämnmor/ståltråd grejjor.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

mjau74
2011-08-12 11:55
#2

Endelig helg og endelig litt sol og varme! GladHar vært en elendig sommer i Ålesund hittil, håper på litt sol nå i noen uker…Er nettopp komt hjem fra jobb. Skal vaske litt hjemme og etterpå skal jeg slappe av med litt strikking. Det er jeg sikker på Sabrina vil hjelpe til med også hehe…

MonicaLagerquist
2011-08-12 12:16
#3

Fastnade vid datorn efter städningen.Nu borde jag rycka upp mig och gå ut och sy lite.

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
2011-08-12 12:36
#4

Ska snart åka till Nynäshamn så katterna får lägenheten helt för sig själva ett tag.

Sköt om er

Daniella
2011-08-12 12:53
#5

Ska få besök av en kompis som jag inte har träffat på länge. Ska bli riktigt kul.Det är soligt ute med riktigt bra dag.

Ha en bra dag alla

dragonstar
2011-08-12 22:01
#6

En "lugn" hemmakväll framför mig min kattunge till dam ska ju alltid leka sent på kvällen!

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
EvaG
2011-08-13 00:39
#7

Jag hade en lugn dag och nu sitter jag med rast på arbetet.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: