Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

9 augusti 2011

2011-08-09 08:29 #0 av: lockar

God morgon. Idag ska jag gå ner och gratulera tvillingarna som fyller 3 år idag.

Det har regnat. Men nu ser det ut som det ska klarna.

Ha en bra dag.

Anmäl
2011-08-09 09:12 #1 av: [Wideudde]

Godmorgon!
Idag ska jag iväg på massage! Det ska bli awsome, förhoppningsvis så kan jag räta på nacken igen efter det :)

Ha en bra allesammans!

#0 ha det så mysigt med tvillingarna!

Anmäl
2011-08-09 09:13 #2 av: MonicaLagerquist

Solen jag just börjat att lysa.

Jag ska ut och dra igång datorn i syrummet och få lite annat jobb gjort där ute.

Ha en bra dag alla kära vänner.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-08-09 09:58 #3 av: Daniella

God morgon

Här är det molnigt & har regnat så jag hoppas det blir bättre väder idag. Ska inte göra så mycket idag.

Ha en bra dag alla

Anmäl
2011-08-09 10:11 #4 av: nakenkatt

Lugn dag här också ,inga speciella planer för dagen.Ha det bra.

Anmäl
2011-08-09 11:55 #5 av: Leffe

I kväll ska jag på speedway. Håll tömmarna att det inte blir regn.

Sköt om er

Anmäl
2011-08-09 14:31 #6 av: EvaG

Här är det en stillsam dag med tvättmaskin igång. Sedan blir det dags för arbetet igen. Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl