Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 612 ggr
noir
2011-08-08 07:57

8 Augusti

Idag fyller min sambo år, ska göra god mat tillkvällen och funderar även på att baka bullar under dagen. Han är galen i bullar! :D

Annar så är jag hundvakt idag, dvs Sookis första möta med hund. Hon är inte rädd men är tveksam och sitter uppe i katträdet och kikar och hoppar ner och upp på olika höjder. Hunden är kattvan och bryr sig inte märkbart.
Ska även plugga som en idiot idag.

Ha en bra dag alla!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Mona22
2011-08-08 08:00
#1

godmorgon, inte sovit något inatt, har varit så varmt och tryckande väderRynkar på näsan.hade önskat mig lite åska så det blir bättre.

Ska snart packa ihop mig till jobbet. Hoppas det blir en lugn dag.

Ha det bra allihopa.

MonicaLagerquist
2011-08-08 08:14
#2

Ska straxt ringa till IF och till veterinärn.Todd mår inte så bra just nu.

Sen är det lite hemsidor som ska uppdateras och lite saker som ska sys.Fullt upp med andra ord.

Stolt ägare till fem La permer

AlexH
2011-08-08 08:35
#3

första dagen på andra jobbveckan efter semestern… det är ok.. hade gärna haft lite mer semester… men jag har en minisemester nästa vecka.. så jag får se fram emot den..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
2011-08-08 09:52
#4

Solen skiner bland molnen. Det blåser en sval vind. Det har regnat och åskat ett dygn och det känns. Andningen går mycket lättare. Sitter och och känner för att ge mig ut att springa, men vet att det blir samma sak ändå. Men det känns lättare

Sköt om er

nakenkatt
2011-08-08 09:58
#5

En lugn måndag,ska hem till min äldsta dotter ikväll tillsammans med hennes svärföräldrar och äta kräftor.Annars blir här lugnt.Ska skriva papper och packa till den sista kattungen imorgon som flyttar i väg.jag har verkligen hittat toppenhem åt de fyra ungarna,det känns skönt.

Upp till toppen
Annons: