Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 884 ggr
noir
7/22/11, 11:05 AM

22 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ska jag till västerås på barnkals, min brors dotter fyller 5 år! :D
Har köpt en målarbok med djur och sen ett stort pärlsätt så hon kan göra armband och hanslband.

Annars så är det allt utom lugnt här hemma. Räknat med att Sookie ska förstöra lite saker och klättra/klösa på typ min rislampa… men jag hade inte räknat med att hon skulle försöka dricka vatten ur ett glas och välta om kull det över min sambos laptop så den dog…..
Så nu har vi ännu en regel här hemma, alla glas ska hällas ut och ställas i köket/diskmaskinen när man inte lägre har uppsikt över dom, samt alltid stänga toalettlocket… haha :)

Men hon är underbar och en riktigt kurrlisa när hon inte busar, tänk vad hon kommer undan med bara för att hon är så efterlängdad och underbar!

Katterna är nu också vänner! bifogar en bild som jag tog i morse.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
EvaG
7/22/11, 11:14 AM
#1

#0 Ha det trevligt och toppen med kattsämjan, men synd med laptopen. Regel ingen vätska vid en dator eller mobil.Skrattande

Har nyss kommit upp. Väntar på att teet ska blo klart. Sedan är det dags för klädtvätt och ut en stund, förtäring och sedan arbetsdags igen.

Önskar er alla en trevlig fredag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

noir
7/22/11, 11:15 AM
#2

#1 Mycket man inte tänker på förens det är försent! Flört

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

babylarva
7/22/11, 12:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Synd på datorn, men kan inte låta bli att skratta ändå! Tetris har alltid vägrat dricka ur sin vattenskål - glas eller kastruller ska det vara. :D Men man får såklart se över var man lämnar glasen. :P

Jättemysig bild på kissarna!

Själv har jag ingen riktig aning om vad jag ska göra idag. Har ordnat försäkring till Blinky och ska väl röja lite här hemma.

Höll på att glömma också: i natt sov båda katterna tillsammans, den ena på min mage och den andra vid fötterna. Sakta men säkert så. :D

Leffe
7/22/11, 1:38 PM
#4

Jag ska till en vän och äta pannkakor idag. Sköt om er

Eine
7/22/11, 4:05 PM
#5

Goddag.Har varit iväg till min veterinär och kastrerat en unghanne samt chippat och grejat med hela kullen.Såååå skönt när allt sådant är färdigt.

#4 så gott! jag fick egenhändigt tillagad tonfisksallad och det gjorde inte alls ont.Blev riktigt gott,fast pannkakor är godare..Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: