Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 815 ggr
noir
7/16/11, 7:42 AM

16 Juli

Idag är jag uppe med tuppen. Hoppas på en fin dag idag när jag och min sambo ska åka och hämta hem våran Sookie ifrån sthlm idag! :D

Hoppas ni andra får en fin och underbar Lördag

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
nakenkatt
7/16/11, 9:31 AM
#1

TS va roligt för er,det är något alldeles speciellt att få åka och hämta en ny kisse,jag minns när jag hämtade min,vilken känsla.ja jag ska också åka till stockholm,eller haninge framåt em,till järva uts,det ska bli såååå kul.

Mona22
7/16/11, 9:43 AM
#2

#0 spännande Skrattande

Idag ska jag till flygfältet och röja runt lite. Tyvär är det dåligt väder så vi får se om det blir nå flyga. Trött och sliten, går knappt sova, det är för varmt trots att man har fläkt påObestämd

ha en bra dag allihopa

Eine
7/16/11, 11:44 AM
#3

God förmiddag!Grått och mulet här,nästan för svalt..Obestämd

Lycka till med kattungen TSSkrattande

#2 Hoppas du får flyga lite,då blir du nog piggareSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
7/16/11, 1:19 PM
#4

Nyss uppstigen. Funderade ett tag på att åka och titta på Järvautställningen, men kom ihåg hur svårt det var förra gången att ta sig fram bland burarna och då hade jag bara rullator. Nu har jag elrullstolen….

Sköt om er

nakenkatt
7/16/11, 1:30 PM
#5

#synd,det hade varit kul att träffa dig,men vi är där imorgon.Tokigt att det ska vara så trångt om utrymme.

Eine
7/16/11, 1:47 PM
#6

#4-#5Det ska vara 2 meter mellan raderna,eller mer? Om utställare låter bli att campa utanför buren så finns plats för besökare.Likaså ska man stoppa sina saker under buren inte ställa det på golvet framför ..suck..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
[Wiveka]
7/16/11, 2:09 PM
#7

Idag åker vi till Åbo för att hämta hem vår kattungeSkrattande

Hoppas att resan inte blir för gungigObestämd det ska bli sååå spännande att äntligen få se honom i morgon bitti när båten anländer, och sedan ska vi tillbaka då båten återvänder efter ca en timme i land.

noir
7/16/11, 2:16 PM
#8

#7 Grattis!
Min sookie yrar om kring här hemma nu <3

Dock blev jag så ledsen, köpte ett kattspö på bromma zoo som man fäster olika saker på… spöt kom av någon anledningn inte med hem, även fast jag betala för det :(
Såg ju fram emot att leka med spöt! så typiskt :(

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: