Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Kattungar till salu

Djäknens Testa Rossa söker sällskapshem.

2011-07-15 13:38 #0 av: Eine

Hon flyttar kastrerad pga en defekt,när den dagen kommer.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-07-15 16:08 #1 av: flis

Vilken liten sötnos! Kyss

Anmäl
2011-07-15 17:28 #2 av: lockar

en riktig sötnos

Anmäl
2011-07-15 21:43 #3 av: FearyDawn

Hur gammal är hon nu/när blir hon flyttklar?

Vad är det för defekt (privat meddelande går bra om du inte vill skriva det här )?

Var finns hon nu?

Pris?

(Hjälper mamma att letar Cornish katt då hennes cornish har gått bort..)

Vet om att min mamma hade tyckt det varit positivt att katten redan hade varit kastrerad när den isf kommer till henne

Anmäl
2011-07-15 21:58 #4 av: Eine

Testa Rossa är född 7 juni och kan flytta efter sista augusti,beroende på hur utvecklad hon är.Hon har ett navelbråck,och sådana kissar kastreras alltid före flytt.För säkerhets skull,så inget händer akut hos nya ägaren,eller katten slipper ut och blir parad.

Anmäl
2011-07-15 22:00 #5 av: Eine

bonusbild.Systrarna Bus.

Anmäl
2011-07-16 00:41 #6 av: FearyDawn

Kommer navelbråcket att rättas till vid kastrering? Eller är det något som ev kommer kräva en operation senare, eller betecknas det som ett litet navelbräck som ej kräver operation?

Anmäl
2011-07-16 11:41 #7 av: Eine

Det rättas till,absolut! Jag vill inte lämna ifrån mig en katt med defekt som jag kan åtgärda,då oavsett hur litet eller stort det är.Och det ordnas i samband med kastrationen.Hon är pigg och lekfull och frisk och glad i övrigt.

Anmäl
2011-07-16 21:19 #8 av: Mona22

Söööt. Hon ser ut att vara full med busKyss

Anmäl
2011-07-17 11:21 #9 av: mjau74

Så fine søstre!Glad

Anmäl
2011-07-17 14:53 #10 av: MyTwiggs

Men vilken liten raring! Underbar!

Anmäl
2011-07-17 15:04 #11 av: Eine

tack alla!Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.