Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Torsdag 14 juli

2011-07-14 11:39 #0 av: Leffe

Planerar för en liten tripp till den lilla staden Sigtuna. Rulla runt där bland den gamla bebyggelsen och titta. Sköt om er

Anmäl
2011-07-14 11:41 #1 av: Farwuq

Ha det så kul.

Glad

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2011-07-14 11:44 #2 av: nakenkatt

Här blåser det lite idag.har fått mitt stora tv rum färdigt idag,tapeten vart jättefin.nu är det bara och plocka tillbaka allting igen och upp med gardiner.jag är jättenöjd.ha en trevlig torsdag.

Anmäl
2011-07-14 11:47 #3 av: EvaG

#0 Ha det trevligt.
#2 Toppen och jag menar inte blåsten

Jag tar det lungt. I kväll är det dags att arbeta igen efter fridagarna. Önskar er alla en trevlig dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2011-07-14 16:21 #4 av: noir

ÄNTLIGEN ÄR JAG HEMMA!

Har varit en lång vecka i norge med camping, berg, snö, is, hav, älvar och allt som Norge kan erbjuda.,... justja överpriser! 36 kr/kg på potatis!

Men nu är jag hemma och pussar på min Zaffie. Hon var lite tjurig men nu vill hon inte lämnna min sida!
Hon har även lyckats få pli på hunden som bott med kattvakten här hemma. :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.