Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 952 ggr
Leffe
7/9/11, 10:02 AM

9 juli

I kväll ska jag på kalas hos en av mina systersöner. Han har flyttat kalaset från sig och hem till sin mamma istället bland annat för att jag inte orkar gå i trappor. Sköt om er

Annons:
mjau74
7/9/11, 11:45 AM
#1

I dag skal jeg gjøre siste innkjøp til katten jeg får på tirsdag. Kan nesten ikke vente, gleder meg sånn!Glad

Mona22
7/9/11, 1:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vaknade ganska nyligen. Har varit ute och cruisat hela natten.

Sista dagen idag.

Är så otroligt stolt, vi kom med i finbilscruisingen!!!. Bara 200 bilar av ca 10000 som fick åka. Det var riktigt roligt och vi fick så mycket beröm på lacken. Skönt att veta att alla timmar lönat sig Tungan ute

Blev filmade av ett filmteam när vi gled förbi och hela bilen bara glänste.
Är så stolt. Känns som att ha vunnit Best in Show på en utställning!Skrattande

Idag är det prisutdelning men den vinner vi inte, men de flesta som blev utvalda var väldigt fina så det har ingen betydelse vem som vinner.

Snart är denna helg för hobbyn slut och nästa helg är det en annan hobby som tar vid,ska på kattutställningSkrattande

Hoppas alla får en bra dag..

Eine
7/9/11, 1:36 PM
#3

Goddagens.Pyssel och jobb,kattpottor och tvätt.En underbart vanlig lördag med andra ord!Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
7/9/11, 1:37 PM
#4

Jätteläcker.min dotter var där med sinChrysler Windsor 1956,en mörkgrön.

EvaG
7/9/11, 3:27 PM
#5

Ha det trevligt Leffe

Vilken underbar bil och grattis Mona

När det gäller min dag så är det för första gången, på jag vet inte hur länge, jag inte har någon lust att arbeta.

Önskar er alla en trevlig eftermiddag och kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Mona22
7/9/11, 4:43 PM
#6

#4 tackar, visste inte exakt hur en Windsor såg ut men Googlade och den är ju jättefin!

#5 tack. Jag har haft såna dagar många gångerTungan ute

Annons:
Upp till toppen
Annons: