Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

8 juli

2011-07-08 07:54 #0 av: noir

Idag är dagen här... Jag ska åka ifrån min Zaffie i en vecka för första gången.
Det är jätte jobbigt och jag lider redan. Vet att hon kommer ha det bra här hemma med min sambos syster och hund.

Nu ska jag börja packa och kolla att allt är med.

Hoppas ni andra får en bra dag och vecka.

Anmäl
2011-07-08 08:38 #1 av: MonicaLagerquist

God Morgon

Funderar på om vi törs ge oss ut på sjön idag.Jag hade feber igår och hostar fortfarande.Bada ska jag väl inte göra men ligga och vila kan jag ju lika gärna göra ute i båten.Igår var Hanna här och visade upp sitt OS-Silver.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-07-08 08:45 #2 av: Eine

God morgon,och Grattis till OS-silver!!Skrattande!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-07-08 08:56 #3 av: Salmissra

God morgon!

Vad duktig Hanna är! Vad underbart att få uppleva en sådan dröm!

Idag åker min bättre hälft till Las Vegas... Han skall vara borta i två veckor och det är det längsta jag bott själv i hela mitt liv!

Det sägs ju att det ska vara nyttigt att vara ifrån varandra dock.. Har bunkrat med plasttallrikar... haha...

Ha en bra dag!

Anmäl
2011-07-08 10:23 #4 av: Leffe

Sol och värme. Vaknade med att en bokhylla rasade. Har nu suttit på en stol och lyckats under mycken vila och andfåddhet fått upp alla böcker igen. Sköt om er

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.