Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 571 ggr
Leffe
7/5/11, 11:59 AM

5 juli

Jaha då är det tisdag och snart har vi kommit in en vecka i julimånad. Det är grått över hela himlen. Inte en enda solstråle kommer genom det tjocka molntäcket. Kan bara säga sköt om er

Annons:
Mona22
7/5/11, 12:07 PM
#1

#0 lika illa här, bara mörka molnObestämd

Hade sån otur igår,snubblade.
Det resulterade i femtioelva blåmärken, väldigt onda knän och en hand som inte går att använda. måste till läkaren och röntga för den funkar inte alls.

Får inte tag på dem just nu men de har väl mycket att göra.

imorgon firar vi bröllopsdag. tiden går så fort. blir lite tårta med mamma och syster, svärfar och gubbens bror.hans mamma blev tvungen att jobba.

hoppas ni får en bra dag.

nakenkatt
7/5/11, 12:31 PM
#2

Ja vädret verkar vara detsamma överallt idag.jag ska till vet.och vaccinera ett gäng kattungar på em.Ikväll ska vi åka till motala på speedway.Hoppas det inte regnar får då är det ingen större ide att ge sig iväg och få höra att matchen är inställd.ha en bra tisdag allihop.

noir
7/5/11, 12:40 PM
#3

Här är det lika grått!

#1 Ajajaj! Hoppas det inte är allt för illa med dig.
Krya på dig!

Idag ska jag nog bara mysa. Är nog sista dagen jag inte behöver tänka på något innan jag åker på semester på fredag. Ska bila till Norge. Det är med blandande känslor. Var det bara upp till mig skulle jag nog vara kvar här hemma men tänker man på mitt ressällskap vore det egoistiskt av mig så jag följer med ändå! Kommer säkert bli spännande väl på resande fot. Värst med att åka är nog att lämnna Zaffie här hemma. Vågar inte ta med henne på husvagnssemester när vi åka så långt bort.
Men kattvakt är ordnad så hon kommer få vara kvar hemma i sin trygga miljö med sällskap av min sambos syster och hund och leva prima :)
Som min sambo säger "Carin, du lider nog mer än Zaffie när du ska åka ifrån henne"

Är ni också oroliga och överbeskyddnande?

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
7/5/11, 12:46 PM
#4

Hostar snorar och har lite feber idag med.Men ska väl straxt ta itu med vår firning av 26-årig bröllopsdag.Köpte lammkött igår som ska tillagas på något smarrigt sett.

Stolt ägare till fem La permer

Mona22
7/5/11, 1:11 PM
#5

#4, 26 år , grattis! Vi har bara 5Tyst.

lammkött är riktigt gott så det spelar nästan ingen roll vad man gör av det.

Eine
7/5/11, 1:16 PM
#6

God dag!

Aj mona22,låter illa det där..men grattis på bdSkrattandeLikaså till MonicaSkrattande

Lammkött med massor av vitlök,timjan och citronGuld i mun

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Upp till toppen
Annons: