Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

3 juli

2011-07-03 11:00 #0 av: EvaG

I dag är det ingen sol, men svalare i luften. Känns skönt med lite omväxling. Ha en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2011-07-03 11:02 #1 av: noir

Idag känns det nästan kallt, men det är skönt men lite paus från värmen som gärna får komma tillbaka snart igen! :)

Anmäl
2011-07-03 14:11 #2 av: Leffe

Idag gör jag ingenting. Det kan vara jobbigt det också framförallt när jag ser allt jag borde göra. Sköt om er

Anmäl
2011-07-03 15:29 #3 av: Eine

God eftermiddag.Jag jobbar på insidan i dag,så det märks inte mycket utåt.Kanske samma du gör Leffe?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-07-03 19:50 #4 av: nakenkatt

Är det ngn som hört något om resultaten itrollhättan?

Anmäl
2011-07-03 20:29 #5 av: MyTwiggs

God kväll!

Jag är hemma efter en hetsig helg! Hade i alla fall kameran full av bilder på Sue och pixars bebisar som är 8 veckor!

Anmäl
2011-07-03 21:44 #6 av: lockar

God kväll. Är hemkommen efter en helg i Alfta. Där min yngsta dotter gifte sig i lördags. Hade tur med vädret inte soligt men bara några droppar regn under middagen. Brölloppet hölls vid en gammal fäbodvall. Det var helt sagolikt.

Ska snart gå ut med hundarna och sedan gå och lägga mig. Har inte blivit mycket sova i helgen.

Anmäl