Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 844 ggr
Leffe
2011-06-29 08:36

29 juni

Då var det dags för ett nytt avsnitt Leffe hos vampyrerna. Med andra ord nya blodprovstagningar. Sedan funderar jag på att ta mig ut i skärgården i detta fina väder. Sköt om er

Annons:
MonicaLagerquist
2011-06-29 09:23
#1

Skrattande

Straxt dags för att fara ut på sjön.Sotaren har varit här på morgonen och prarat med mina katter + kollat skorstenen och kakelugnen.

Stolt ägare till fem La permer

Ulricah
2011-06-29 09:43
#2

God morgon

Blev uppkörd av att Pixie hade en kräkturné i hela lägenheten, ingen aning om varför, hon brukar inte kräkas särskilt ofta. Men nu äter hon igen så det var väl nåt tillfälligt ont som måste ut.

Kan dock tänka mig trevligare sätt att vakna Obestämd

Soligt och varmt idag med, vi skulle varit i stugan veckan efter midsommar istället för innan, men brorsan med familj har det ju skönt iallafall … jaja det blir nog fler solveckor får vi hoppas.

Eine
2011-06-29 11:48
#3

God härlig dag!!Livet kör på i sina invanda hjulspår,rosetthögen växer,och India fick sin kull med Jaffrey igår.Det blev 4 välskapta ungar,2 av varje kön och massor av vitt förstås.Sista kullen med vår Jaffrey,då han är kastrerad och har flyttat.Han har lämnat mycket fint efter sig den lille *Migrän*-Kyssgubben,och bidrar förhoppningsvis till att bredda avelsbasen på CRX.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
2011-06-29 12:49
#4

#2 min katt har också varit lite konstig i magen, jag tror det är värmen? För vi har inte något nytt foder o.s.v kör på som vanligt.  Hoppas kissen mår bra igen :)

Idag har jag och sambon storhandlat, det behövdes verkligne, har slagit ihop väldigt konstiga mat kombinationer på kvällarna när han har jobbet, som tur var har vi hagt mycket grönsaker, det passar perfekt i denna värme!
Nu önska jag att jag hade en pool!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: