Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 729 ggr
lockar
6/26/11, 9:45 AM

26 juni

God morgon. Solen skiner ute. Sista dagen på långhelgen. Det blir fyra dags vecka nästa vecka. Ledig på fredag. Min yngsta dotter ska gifta sig. får hoppas på fint väder på lördagen, dom har planerat att gifta sig utomhus.

Känns tomt här, nu när Camantha och Cissi har flyttat till en ny gemensam familj. Kände att det var bäst för dom, när jag helt plötsligt blev med en fertil honkatt till.

Ska snart åka till soptippen och slänga lite skräp, bara min son vill vakna.

Ha en bra dag.

Annons:
noir
6/26/11, 10:03 AM
#1

Vakna av att min sambo flög upp ur sängen. Han hade ställt klockan på fel dag. Han ska iväg och spela Paintball. Jag vägrar och stannar hemma. Vad jag ska göra av dagen vet jag inte. Städa är ju inte så kul…
Kanske blir en sväng ner på innegården med Zaffie så hon får springa runt.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
6/26/11, 10:37 AM
#2

TS vad kul med bröllop,visst är det känslosamt när ens barn gifter sig,och utomhus på sommaren,kan det bli vackrare.jag önskar er verkligen ett vackert väder och en trevlig dag.

MonicaLagerquist
6/26/11, 10:39 AM
#3

Pysslar lite hemma.Har badat en katt och funderar på när jag ska bada de andra.

Ska nog gå ut och fixa lite i växthusen.Tomaterna behöver tjuvas.

Stolt ägare till fem La permer

noir
6/26/11, 11:32 AM
#4

#3 åh nu påminde du mig om något!
Zaffie skulle ha badat för ett par dagar sen men då fick hon ju diarre och nu är hon ju bra i magen! Kanske var ett trick från hennes sida att slippa plurret! ;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
6/26/11, 11:57 AM
#5

God förmiddag.Så är det absolut slut på en lång helg.Hoppas vädret blir bättre så mina växter tar sig.Ingen idé med balkongväxter om de inte får sol..Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
6/26/11, 2:01 PM
#6

Dagens på er. Nyss uppstigen. Väntar på att tevattnet ska koka. Sedan en kopp te och därefter toalettbestyr och sedan ut för en matbit innan det är dags att gå till arbetet igen. Hoppas ni får en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
6/26/11, 2:50 PM
#7

Här är det sol ena minuten och ösregn andra. Typisk svensk sommar. Sköt om er

MyTwiggs
6/26/11, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God dag!

Här är det snart besök av kattungetittare, annars är det en riktig städ-dag för det är flytt-tider och helt plötsligt ska man ut ur lyan och in i en annan. Det är lätt att skjuta upp städning och packning för länge!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

noir
6/26/11, 5:32 PM
#9

Kom precis hem från Tuna park. Köpte en påse med kattgodis, Planet pet Society Chicken Fillet Chip. Zaffie vart överlyckig och då är hon verkligen ingen godis/mat katt! Fick henne t.o.m att stå på två ben för att få smaka ännu en bit av det goda godiset! :D

Det är 100% kycklig och inga tillsatser o.s.v! Rekomenderas varmt!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: