Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Kattungar till salu

Planerad Parning Pixie Fay

2011-06-21 16:17 #0 av: AlexH

Så äntligen efter alla tråkigheter jag råkat ut för under våren, så har Andromedas parning Planerats. Jag har finbesök från Finland under sommaren!

Sinuhe - Ch Cyntio Kici Kici Miau*PL har blivit tillfällig sambo med Andromeda - Pixie Fay Andromeda.

Ägare till Sinuhe är Harri Saari - FI*Sweetpurrs cattery i Finland. Stort tack Harri för detta Kyss

Förväntade färger av denna kombination är

Svart, Klassisk Tabby (bruntabby), ev blå och blåtabby. Det kan finnas en liten chans till Maskat, med eller utan mönster.... vi får helt enkelt se vad moder natur trollar fram.

Nu hoppas vi på att Meda skall tycka om denna stiliga kille! och få kattungar till Aug/sep!

Anmäl
2011-06-21 16:19 #1 av: AlexH

lite fler foton på Sinuhe..

Anmäl
2011-06-21 16:20 #2 av: AlexH

en till...

Anmäl
2011-06-21 17:02 #3 av: noir

åååh jag som alltid verlat ha en hel blå eller svart katt. :)
fast tror min sambo och jag själv innerst inne vet att vi har kattstopp för oss :(
Men i framtiden kanske Oskyldig

Grattis och lycka till, hoppas på många fina friska krullbebisar :D

Anmäl
2011-06-21 18:44 #4 av: MonicaLagerquist

Lycka till.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-06-21 22:18 #5 av: lockar

lycka till

Anmäl
2011-06-22 07:17 #6 av: LykkeLii

Lycka till med denna spännande kombination, kan bara bli super ungar Glad

Anmäl
2011-06-22 11:56 #7 av: Eine

Lycka till Alex.Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-06-22 19:22 #8 av: MyTwiggs

Lycka till! Blir nog fina katter där!!!

Anmäl
2011-06-22 22:09 #9 av: [Wideudde]

lycka till! ser fram emot att se vad det blir för smått! :)

Anmäl
2011-06-23 13:59 #10 av: AlexH

Tack alla! Om nu bara Meda kunde fatta att hon FÅR löpa... hon vill bara busa och leka.. hon är rolig... Och Sinuhe tycker att hon ska sluta leka med mynta korvar och leka med honom istället ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.