Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 509 ggr
MonicaLagerquist
2011-06-19 08:25

God morgon Söndag

Mulet och trist väder så det får nog bli en dag i syrummet.

Har börjat fundera över vilka burskynken jag ska ha med mig till Trollhättan och kommit fram till att jag vill ha lika till alla 8 katterna.

Så det ska jag se om jag kan fixa till idag.

Sen har jag ett gäng kattungefiltar som ska broderas och sys eller om jag ska sy kattpåsar till dem.Svåra val eller hur?

Ha en bra dag!

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2011-06-19 11:54
#1

jag skulle så gärna vilja åka till trollhättan.Nu när jag vart sjukskriven hade jag ju kunnat åkt men det visste jag ju ej.Synd.hade också glömt att min kära lillebror fyller 50 år den 3 juli så det får väl bli kalas istället.Jag laddar inför järva istället.jag sitter i husvagnen och regnet vräker ner.har sovit jättedåligt i natt på grund av ett evigt smattrande ösregn,en del sover bra när det regnar  men jag är väl ej som andra tycker det är stressande till max.vi åker nog hem tidigt känns det som,ej kul att bara sitta inne och glo på varandra.hoppas det blir bättre väder till midsommar.

MonicaLagerquist
2011-06-19 12:08
#2

#1 Kolla med SNRF om du inte kan efteranmäla.Sista betalningsdagen har inte varit ännu.Det vore toppen skoj om ni kunde komma.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-06-19 12:19
#3

ja jag skulle sååå gärna vilja åka men nu har jag tackat ja till brorsan.men det blir ju ej lika kul.men många damer i släkten ser fram mot det,det är så att min brorsdotters svärfar heter ERNST KIRCHSTEIGER. men mig gör det detsamma.

Leffe
2011-06-19 13:24
#4

Låg i sängen till klockan 13. Hade ingen lust att gå upp då det bara smattrade mot fönstret. Till slut tvingade Lilleman upp mig. Han tyckte det var matdags.

Sköt om er

Eine
2011-06-19 14:23
#5

#3 jag skulle ju aldrig åka på utställning i st f att träffa släkt och familjObestämd.Utställningar blir det alltid nya av…Tycker att du valt helt rätt.Familjen kommer alltid först.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: