Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

18 juni 2011

2011-06-18 08:25 #0 av: lockar

God morgon. Få se om jag hinner sy sovsäckar till två katter i helgen.

Om sonen orkar ska vi köra sopor till sopstationen.

Ska även idag besöka nya affären som öppnar här i Nynäshamn. Vi får en Pris Outlet butik här. Ska visst sälja det mesta.

Solen skiner.

Ha en bra dag.

Anmäl
2011-06-18 09:58 #1 av: Eine

God morgon!Snart är det Midsommar,tiden går för fort.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-06-18 10:50 #2 av: Leffe

Idag tänkte jag ge mig iväg och titta på den största ungdomsturneringen som finns för ungdom i handboll. De spelar utomhus på Gubbängensfältet i södra Stockholm. Turneringen pågår i fyra dagar

Sköt om er

Anmäl
2011-06-18 12:36 #3 av: Ulricah

Frustration!!! Skrikandes

Bytt från Windows Vista till Windows 7 på datorn igår och nu måste jag installera om alla program, göra om alla inställningar ...

microsofts flyttprogram tog bara med microsoft-filer och var "vänliga" nog att inte berätta det i förväg så en massa saker försvann - alla bokmärken, mailkontakter etc ... så jag har fått ännu en anledning att avsky Microsoft

och iFokus har helt plötsligt en massa reklam mitt inne i diskussionerna, suck!

Hoppas bara datorn blir bättre efter allt detta bök

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.