Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 953 ggr
nakenkatt
2011-06-17 09:44

17 Juni 2011

Här regnar det som bara den,jag sitter med en varm och gosig sphynxflicka i soffan.kan ej fatta att jag ej ska till jobber på 8 veckor.Känns overkligt på något sätt.Sjukskriven en månad och så en månads semester.Sen vet jag ej vad som händer men det visar sig.vi ska åka till hjo på eftermiddagen där vår husvagn står,vi ska byta tjänster med Frida i helgen,vi tar med hennes hund,och hon stannar hos oss och sköter katterna,hon ska jobba hela helgen så det passar bra.Hennes sambo drar till Göteborg och hårdrockskonsert.hoppas bara på lite trevligare väder.Men det kanske kommer.ha en bra helg allihopa!!!

Annons:
Banankaka320
2011-06-17 09:46
#1

Idag är det Islands Nationaldag :D


Eine
2011-06-17 10:15
#2

God morgon, och Grattis alla från Island!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
2011-06-17 10:24
#3

Grattis Island! :D

Här regnar det också!
Hade tänkt att gå ut med zaffie, men hon vill väll inte gå ut i det här vädret (och inte jag heller)
Så jag har en massa måsten idag som städa och så men har ingen lust alls.
ska nog fortsätta tillbringa dagen i soffan med zaffie som njuter i sin kattpåse.

Justja det är ca bara en månand kvar tills den nya krull-tjejen flyttar hem till oss, gud som jag längtar! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-06-17 10:37
#4

Va kul för dig att få hem en kattunge.Jag längtade också så mycket när jag väntade på lilla joyce.Kul att ha något roligt att se fram mot.

Banankaka320
2011-06-17 10:45
#5

PRECIS när jag läste denna tråden började det regna XD


noir
2011-06-17 10:47
#6

#4 Ja jag känner att jag verkligen behöver ha nått kul att se fram emot. Har det rätt jobbigt pga sjukdom i familj och annt negativt som drar ner mig. Så när det känns som värst så kikar jag bara in på uppfödarens blogg och kikar eller kollar på filmen som min sambo spelade in på kissen under besöket. Så mycket god energi det finns i djur!
Men så har jag ju min Zaffie hemme som kommer och gosar och duttar huvudet mot mitt när jag är ledsen. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan mina katter.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Leffe
2011-06-17 10:54
#7

Grattis Island!

#4 Hoppas du får det lugnare snart

Kan bara konstatera att det regnar ute. I kväll ska jag på födelsedagskalas.

Sköt om er

EvaG
2011-06-17 12:26
#8

Det är inget bra väder här. Råkallt! Ha nu en bra fredag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
2011-06-17 12:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här har vi bra väder.Dvs regn.Flört

Äter piller som gör att jag inte får vistas i sol och gräsmattan behöver regn.

Synd om alla som vill ha sol men för mig passar regnet bra.Har städat lite inne och sen sytt lite.

En lila sovpåse till en frusen Umeå-kisse.

Stolt ägare till fem La permer

noir
2011-06-17 12:53
#10

#9 Håller med dig monica det är skönt med lite regn. Ska städa idag ändå! Får besök till kvällen. Så nu springer jag och nyser och är irriterad över att jag tappat bort min nässpray mot allergi. Är nämnligen väldigt allergisk mot damm.

Vilken fin påse! Umrå kissen blir nog lycklig.
Zaffie ligger i sin påse i soffan och sover bort det tråkiga regnen som gör att hon inte kan sola på balkongen ;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Mona22
2011-06-17 17:29
#11

sitter på öland och myser. det ösregnade imorse men det smattrade så mysigt mot tältet. har varit och kollat på lite sevärdheter här idag och de andra dagarna också. Imorgon är den stora bilträffen som vi åkte hit för. det kommer ca 300 amerikanska bilar. på söndag åker vi hemåt igen.

Ha en bra dag.

Upp till toppen
Annons: