Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 573 ggr
EvaG
6/12/11, 3:26 AM

God morgon 12 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon allihopa. Nu är det söndag. En röd dag som verkar bli solig! Hoppas ni får en bra dag.

Bilden kommer från fotoakuten.se

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Mona22
6/12/11, 5:05 AM
#1

Ösregn, åska och blixtar, det vaknade jag till imorse Skrattande

Hade gärna sovit till halv 6 som planerat men sitter nu och lyssnar på åskan… älskar åska.

Idag blir det öland som jag längtat efter så mycket.Nästan färdigpackat och klart. lite småprylar saknas bara.

Hoppas alla får en bra dag, min blir full med bilåkande med gott ljudSkrattande

MonicaLagerquist
6/12/11, 9:05 AM
#2

DEt blir troligen en dag i syrummet idag och sen en promenad till byn med alla paket som ska iväg.Syrummet är enda svala rummet i huset.

Det kan inte bli någon sjö idag eftersom att mannen ska till Västerås och hämta en svets.

Stolt ägare till fem La permer

Salmissra
6/12/11, 9:09 AM
#3

Idag funderar jag på att åka till min mor och hämta en skänk som hon inte vill ha. Annars ska jag bara ta det lugnt.

Möjligtvis ut och spatsera med katterna. Poker är så duktig och börjar vänja sig bra vid selen!

Ha en bra dag!

Leffe
6/12/11, 11:26 AM
#4

Vart försvann solen? Jag som planerat att rulla till Hagaparken och titta på folk. Får väl sitta hemma istället och titta på film.

Sköt om er

noir
6/12/11, 12:47 PM
#5

Funderar på att göra en sallad eller så och ta med ner till innergården och plugga och även låta zaffie springa runt i sin sele som hon är så fin i och tack och lov funkar bra ute nu! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Daniella
6/12/11, 1:54 PM
#6

Här är det sol för det mesta. För mig & killen så blir det att åka bil idag hemmåt. Har sett en huggorm som tur va så va inte hunden ute. Igår va det 38 grader i solen riktigt jobbigt. Idag känns det kvaft. Det åskade på morgonen här inte så kul tycker jag

Annons:
lockar
6/12/11, 5:03 PM
#7

Är nu kommit hem, efter att varit i Örebro under helgen. Resan i fredags tog två timmar längre än beräknat. Åkte med SJ. Vi fick gå av tåget i Västerås. De sa att det skulle komma ersättningsbussar. När det gått över en timme och inget hade hänt, Var vi 8 stycken som delade på en taxi..

Solen skiner ute. måste nu åka till affären och fylla på förrådet.

Varit ute med hundarna.

Upp till toppen
Annons: