Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Lydnivå

2011-06-10 09:20 #0 av: Leppestift

HeiGlad Lurer på hvordan cornish rex er når det gjelder mjauing. Er dei høglytte eller stille av seg ?

Anmäl
2011-06-10 09:34 #1 av: nakenkatt

Mina är ganska pratiga av sig,men ej speciellt högljudda,men därimot när mina honor löper hörs fet ganska rejält kan jag säga,som att lyssna på en opera föreställning.men annars kan jag ej säga de är speciellt högljudda,svarar när man pratar med ett gulligt jamande,väntar på husse i fönstret och jamar glatt när han kommer in i huset.tror det mest är som andra katter.

Anmäl
2011-06-10 11:09 #2 av: EmyJ

Mina pratar ganska mycket men det kan absolut inte jämföras med tex en oriental i volym Cool

Anmäl
2011-06-10 11:40 #3 av: Leppestift

Takk for svarGlad Var egentlig det om dei er som sia/oriental jeg lute på.

Anmäl
2011-06-10 11:44 #4 av: Mona22

Min traxxas pratar väldigt högt i vissa fall, hon tror man kanske inte hör henne annars . När hon löper är hon riktigt högljudd.
De andra är väldigt tysta av sig men Traxxas syskon är lika pratiga så det blev en snacksalig kullSkrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.