Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Kattunge søkes

2011-06-09 18:59 #0 av: Leppestift

Hei ! Noen som har en kattunge til salgs til kos og utstilling ?Glad

Anmäl
2011-06-09 20:05 #1 av: Eine

Hej, jag har 2 kullar= 9 ungar.Något särskilt du söker? Var bor du?Jag kommer att ha en kull kvar i Tidaholm och en i Gävle/Uppsala.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-06-09 20:55 #2 av: Leppestift

Bor i Norge jeg. Har ikke tenkt å starte med oppdrett, så en hankatt kan jo vere greit. Farge er ikke så viktig, mer viktig at han har det lille ekstra. Utstilling kan jeg tenke meg å gå på Glad

Anmäl
2011-06-09 21:10 #3 av: nakenkatt

har tre ungar till salu,två hanar.En blå och vit hane.En creme färgad hane,en röd och vit hona.Du är välkommen att höra av dig om intresse finnns för någon.AGNETHA ANDERSSON;HUB CATS CORNISH REX. min mail adress shubcats@hotmail.com.

Anmäl
2011-06-09 22:25 #4 av: Vixxen

Vi har en kull med småkrullisar födda i maj 2011! Titta på vår hemsida!

http://voxbauers.weebly.com

Anmäl
2011-06-10 12:15 #5 av: Eine

Jag har sammantaget 4 hannar.Det är i två olika kullar,men med samma far,en importhanne från Litauen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.