Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 887 ggr
acas
6/6/11, 10:00 AM

Godmorgon Sverige 6 Juni

God morgon alla Cornish rexvänner!! Önskar alla en riktigt fin nationaldag!

Själv vakande jag av att Göken gol helt hysteriskt precis utanför fönstret, till kissarnas stora nyfikenhet. De 3 stora "flickorna" satt i fönstret bakom rullgardinen och fjtades om platsen för att se den lilla gynnaren. Obestämd Kattungarna (5) knödde runt i sängen och skulle sitta närmast kanten för de kommer inte upp i föstret Glad

Nu ser det ut som "kast med liten katt" när de kommer glidande på skrå över blanka trägolvet en efter en från köket in mot vardagsrummet.

Nu är de alldeles vilda och underbart roliga att titta på och gosa med. Snart är de flyttklara och det kommer bli tomt i huset som vanligt. Gråter

Nu önskar jag alla en riktigt fin dag med mycket nosgosKyss

Anna & Cats

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

 

Annons:
nakenkatt
6/6/11, 10:49 AM
#1

ja visst är det härligt.mina äter vanlig kattungemat nu och är så mysiga,nästan synd att de växer så fort,man ser från dag till dag hur de utvecklas och är alla små personligheter.Här är det toppenväder och varmt.jag ska jobba ikväll så det blir ej så mycket gjort innan dess.ha en skön 6 juni.

Leffe
6/6/11, 12:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Fint väder på nationaldagen. Man kanske ska ut och titta på lite firanden. Sköt om er

Eine
6/6/11, 12:58 PM
#3

Åh vår älskade flagga! Ha en trevlig dag i dag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lockar
6/6/11, 3:20 PM
#4

Har suttit vid havet en stund i det fina vädret.

Ska nu gå ut med tjejerna (hundarna). Ska sedan gå och fira svärsonen som fyller år imorgon.

MonicaLagerquist
6/6/11, 5:06 PM
#5

Vi har nyss kommit hem från en skön stund på sjön.Solat ,ätit och seglat.På hemvägen hade vi vad min kusin kallar för rakvatten så vi kunde till och med segla upp i ån.Rakvatten är alltså en stadig vind rakt akterifrån.Det blir en fin raklinje bakefter båten.

Stolt ägare till fem La permer

RacerDonnans
6/6/11, 8:15 PM
#6

Det blev en solig varm och fin nationaldag som avslutades med god grillmiddag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: