Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 754 ggr
MonicaLagerquist
2011-05-27 09:49

Fredag 27 maj

Ingen bra dag idag.Kan man få göra en omstart eller helt enkelt hoppa över den här dagen? Urban har farit iväg på begravning och själv har jag städat kylskåpet ,skurat soptunnan och nu funderar jag på vad som med behöver göras.

 Funderar på att försöka att få igång min gamla symaskin.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
[per50]
2011-05-27 09:58
#1

Det är en bra idé att ta fram synmaskinen om vädret blir så här i helgen

nakenkatt
2011-05-27 10:01
#2

ja vet Monica vad du kan få göra,du kan få sy fyra myntakorvar till min kull om du skulle råka bli arbetslös.Här i kumla är det grått och trist idag men men det är i allafall ledig helg,så jag är glad ändå.

Eine
2011-05-27 10:02
#3

God morgon. Har precis talat med min bästa vän,och så lade telefonen av helt.Blir till att köpa en ny idag. Någon som kan rekommendera en bra modell? Jag behöver ingen invecklad sak,bara det går att ringa och skicka SMS..Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2011-05-27 10:31
#4

jag har nya Ericssons experia,visserligen mycket finesser,men lätt att använda.bra format liten och behändig och med touch.tar jättebra bilder också,jag är världens otekniska människa,ungarna sa den klarar inte du,men se det gjorde hon!!!

MonicaLagerquist
2011-05-27 10:38
#5

#2

Myntakorvar har jag färdigsydda.Är det några speciella färger du vill ha eller kan jag plocka ihop några?

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2011-05-27 11:08
#6

#4 tack för tipset.Jag klarar också finesser,ungdomar är lite fördomsfulla eller hur?Men jag känner inget behov av att surfa etc med telefonen…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
AlexH
2011-05-27 11:12
#7

fredag och gråmulet ute med regn… längtar tills dagen är slut så jag kan åka hem från jobbet…

Jag skulle rekomendera touchscreen.. som eriksson, eller något annat märke (vad man nu tycker om) det är väldigt lätt och sms med democh man kan se hela sin sms konversation på skärmen :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

nakenkatt
2011-05-27 11:19
#8

#5 Det blir jättebra med vilka färger som du har!!!

Leffe
2011-05-27 12:04
#9

Här är det mörka moln ute så jag känner inget behov att gå ut. Katterna sover gott. Hela gänget ligger på sängen. De talar tydligt om att jag ska hålla mig uppe.

Sköt om er

Mona22
2011-05-27 12:26
#10

Fullt upp idag. letar accessoarer till Damrallyt som är den 10e juni. För er som inte vet, det handlar om gamla bilar och man ska ha kläder som de hade på den tiden som bilen är gjord, och bara kvinnor får köraSkrattande
har fixat en 60talsklänning och ska hitta lite tillbehör men det är ganska svårt när man inte levde då Tungan ute

Ska hinna med en sväng till flygfältet idag med.

ha en bra dag allihopa.

nakenkatt
2011-05-27 12:40
#11

#10 va häftigt.min dotter hade en vid svart klänning med vita prickar på när hon gifte sig på Power meet för två år sedan.Knallrött läppstift och högklackade skor!!!!!

Mona22
2011-05-27 12:50
#12

#11 va roligt Skrattande
jag vill gärna gifta om mig(med samma gubbe såklart) under powermeet men gubben är inte lika intresserad, han tittar hellre på bilarna och åker med, får övertala honom något annat årTungan ute

Eine
2011-05-27 13:42
#13

Breda skärp och supervida kjolar med en massa pös under skulle man ha. Och tuperat spryat hår

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Mona22
2011-05-27 13:48
noir
2011-05-27 19:47
#15

#4 & #6 min mamma är 60 år och inte alls teknisk, men hon fattar min brors iphone bättre än en gammal nokia som hon lärt sig lite genom åren då pappa haft en nokia innan.

Jag tror det blir enklare med touch för att man klickar på de man ska, inte några knappar hit och dit.

bara min tanke.

ananrs idag har jag haft en usel dag, mått pyton! Men det fick sin förklaring för en liten stund sedan då det åskade och haglade! nu mår jag bättre igen! Tidigare idag köpte vi även en hundsele till zaffie. Tyckte den satt mycket bättre än de till katt. Zaffie tycker väll det är så där med sele, då hon inte är van.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2011-05-28 10:19
#16

Kom ju på att i slutet på de -60 blev det väl kortkort och strumpklänningar..eller är jag ute och cyklar nu?När kom Mary Quantmodet?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: