Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 546 ggr
Leffe
2011-05-17 08:05

God morgon 17 maj

Norges nationaldag och jag ska nu på morgonen till vampyrernas näste och bli av med lite blod

Sköt om er

Annons:
AlexH
2011-05-17 08:44
#1

idag är det en seg dag.. fick släpa mig upp kl 05.20 för att hinna få upp barnen och få dem till dagis till kl 07…. hatar 8-5 jobb.. när jag tog tjänsten så var det flex hit och flex dit.. det viktiga var att man gjorde sitt jobb.. men nu är det viktigast att man sitter 40 /v fastän jag inte har jobb för 40/v.. hans svar är…. Jobba långsammare!! Jag jobbar snabbt och effektivt.. och blir tokig av att sitta och inget h att göra… men lösningen är tydligen att jobba långsammare och dra ut på arbetet… SUCK

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
2011-05-17 09:03
#2

God förmiddag!
Huset avstädat och datorn scannad för virus.

Får besök om en stund och då ska det väl finnas något att få i sig och något gott till kaffet.

GRATTIS Norga!

Stolt ägare till fem La permer

Mona22
2011-05-17 09:30
#3

#1 ungefär som mig, fast jag sitter av tiden hemma. har inget jobb och ingen inkomst så jag hade gärna bytit med dig Flört

ska städa upp lite här, och sedan ska jg gå ut lite tror jag .

Inget planerat idag.

Ha en bra dag allihopa.

noir
2011-05-17 11:27
#4

ska iväg till min praktik på ett demensboende om ca 1h innan dess ska jag väll pilla med smått här hemma med en cornsih fast klammrat i benet.
Känns som om dagen bara springer iväg

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-05-17 12:22
#5

Ska till vet. ikväll för att vacc och besikta Anthrax som snart är flyttfärdig till örebro och sitt nya hem.kattungar är vägda på morgonen,det är inte klokt vad de växer och frodas.De blir två veckor imorgon tiden går fort.den lilla kraken på 62 gr är lika stor nu som sina syskon,man ser knappt någon skillnad alls.här regnar det och är jättekallt,nästan så jag har lust att tända upp en brasa i den öppna spisen.men hoppas värmen kommer tillbaka snart.

Upp till toppen
Annons: