Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 625 ggr
Eine
5/14/11, 10:01 AM

14 maj 2011

God morgon! Jag tror att min nästa Siames är född! Ska kolla lite på kön och stuk.I så fall kommer hon i augusti!

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
lockar
5/14/11, 10:10 AM
#1

Hoppas att det är rätt kön.

Idag måste jag tyvärr städa lite. Inte min favorit sysselsättning.

Solen skiner ute så det kommer att bli en prommena också.

Ha en bra dag.

Salmissra
5/14/11, 12:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#0 Du ska inte ha en svart oriental då? hihihihi

Jag har tillbringat hela förmiddagen med att fota…

Vet inte riktigt vad dagen bjuder på.. Kanske åker en sväng till mammsen och hälsar på.

Ha en bra dag!

Eine
5/14/11, 12:34 PM
#3

#2 ännu hellre vill jag ha en svart orientalhona,men parningen är gjord,kullen född och jag vet inte om där blev någon svart oriental till mig.En äkta alltså,ingen liten fusklapp som på bilden..hihi

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
5/14/11, 12:36 PM
#4

Jo men hon har ju stamtavla! hahaha, och ljuset luras.. Ögonen är verkligen jättegröna i verkligheten ;) Hon har inga lockar nu heller så en cornish kan hon ju inte vara?

SkrattandeCool

EvaG
5/14/11, 1:15 PM
#5

Nu är man uppstigen efter nattens arbete. Ska ut en stund och få mig en matbit. Hoppas ni får en trevlig lördag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
5/14/11, 2:04 PM
#6

#4 Skrattande Fick just veta att det är en svart orientalhona och en svart orientalhanne i kullen.Plus siameser av båda könen.Jag blir inte utan ny kisse om allt går vägen.Det känns underbart.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Leffe
5/14/11, 4:43 PM
#7

Nu verkar magen ok och nu jag vräkt i mig en riktig måltid. För öcrigt väntar jag med spänd förväntan på kvällens Speedway-VM i teven.

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: