Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 542 ggr
MonicaLagerquist
5/13/11, 9:45 AM

Fredag den 13/5

God Förmiddag.

Laddar inför dagens resa till ögondoktorn.Men det besök som oroar mig mest är att jag måste lämna in symaskinen för den är lite krasslig.Det kommer att bli tomt medans den är inlämnad

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
5/13/11, 10:06 AM
#1

God morgon(fastän jag är förkyld och väldigt hostig)

TS ,lämna med en påse med små trådrullar så har *hon* tröst under reparationen.Hoppas du får behålla henneSkrattande!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
5/13/11, 10:29 AM
#2

Fredag den 13e. det brukar vara min turdag.Glad

Hoppas alla får en bra dag.

Eine
5/13/11, 10:54 AM
#3

#2 det är en bra dag,tycker även jag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
5/13/11, 11:43 AM
#4

Det ser ut att bli regn vilken sekund som helst. Tänkte jag skulle få slippa vattna trädgården en gång i alla fall.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


nakenkatt
5/13/11, 12:35 PM
#5

idag går det lite lättare att andas,så jag hoppas vara på bätringsvägen,det är så typiskt att man ska vara risig när det är full sommar ute.Imorgon är det barnkalas hos min äldsta dotter och jag hoppas kunna åka en stund.Här växer mina kattungar och två av dem har öppnat ögonen ja de är för underbara,och lille lilleman som vägde 62gr,väger nu 121gr och mår som en prins.Hoppas ni som är friska får njuta av sol och värme i helgen!!!!

Xenomorphs
5/13/11, 1:55 PM
#6

Jag har ledsnat på att leta p-plats var eviga dag så jag har faktiskt bokat en p-plats i garaget i "min" fastighet så ikväll får min lilla bil tak över huvudet och lite kompisar att tjôta med under natten Skrattande.

-- Eternity is a very long time --

Annons:
Leffe
5/13/11, 2:33 PM
#7

Jag ser positivt på dagen. A-filen i morse har ännu inte gjort att magen fått "uppror".

Sköt om er

MonicaLagerquist
5/13/11, 4:32 PM
#8

Jag klarade inte av att lämna in symaskinen.Urban fixade lite med den igår och nu idag när jag provsydde så fungerade den .Förhoppningsvis var det bara något syvirus och att den har tillfrisknat nu.

Stolt ägare till fem La permer

EvaG
5/13/11, 4:54 PM
#9

Snart ska man till arbetet för ett nytt arbetspass.

#8 Man håller hårt i det man gillar.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
5/13/11, 4:56 PM
#10

#9

Jag är ju van vid att sy lite i princip var dag så att vara utan symaskin en vecka är tufft.Larvigt.JaSkäms

Jag ska sy bäddar till Tupperwarekullen och lite annat smått och gott.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
5/13/11, 5:28 PM
#11

#8 Ibland hjälper det med en varning från *matte*..Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
5/13/11, 5:41 PM
#12

Det är som jag och virknålen,den ska med överallt,på hotell,utomlands i husvagnen,ja precis överallt.Den blir liksom ens kompis.

Upp till toppen
Annons: