Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Onsdag 11 maj

2011-05-11 12:59 #0 av: MonicaLagerquist

Akut sugen på något sött så fixade jag till årets första rabarberpaj.Nu är det bara att vänta på at den gräddats klart.Vaniljsås med grädde står redan i kylen och väntar.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-05-11 13:28 #1 av: noir

#0 Åh vad gott det låter, vill också ha lite paj! Min sambo avskyr dock paj så jag får passa på att göra en när det kommer besök :)

Idag var det praktik mellan 8-13 skönt med kort dag och så är jag ledig i 2 dagar för att sedan köra min första helg! Ska bli spännande, är på ett demesboende med toppen sköna damer! :D

Anmäl
2011-05-11 17:46 #2 av: Mona22

Har kört bil med släp idag och det var faktiskt riktigt kulSkrattande. det är inte så svårt att backa som alla säger när man lyssnat på pappas tips.

Var en sväng på flygfältet med, måste förnya mitt "friskintyg" för att få flyga igenObestämd

Ser fram emot helgen, massor!!

Anmäl
2011-05-11 17:58 #3 av: Heaven1

Villken dag, det har hänt Massor här men bara i positiv anda.. En god kattanda:)

Anmäl
2011-05-11 19:41 #4 av: Leffe

På natten som gick kom maginfluensan tillbaka så jag har haft en underbar natt och dag. Har fått order om att den fortsätter så ska jag åka in all medicin kan påverka eller påverkas

Sköt om er

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.