Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1261 ggr
MonicaLagerquist
2011-05-01 07:47

1 Maj

GOD MORGON
Hoppas att ni har lite varmare än vad vi har här i byn.

Pollen allergin har slagit till rejält så vi fär väl se hur dagen blir.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Heaven1
2011-05-01 09:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Känner också av pollen. Det blir värre för varje vår tycker jag. Svid i ögon och näsa..

Nu är det dags för nya vakdagar och nätter. Bea är fullgången och kan få när som helst.. Tippar på tre stycken bebisar.

Litet kort på Faries Cazzandra, elva veckor gammal..

Salmissra
2011-05-01 10:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Fiiin liten tös!

Jag har nyss ätit frukost och går igenom massa bilder jag fick skickade till mig sen min ridlektion i torsdags..

Bjuder på en!

Ha en bra dag!

Ulricah
2011-05-01 11:53
#3

Godmiddag!

#0 Pollen är ett helsike Rynkar på näsan

#1 Jättesöt kisse Kyss

#2 Tjusig häst Glad

Idag är det tentaplugg för hela slanten, sen är i stort sett klart med komvux, då kan det riktiga äventyret börja … 3 års studier med familjen på distans … sen en ny karriär Tungan ute

Leffe
2011-05-01 12:01
#4

Fina bilder

#2 Du ser verkligen koncentrerad ut

Själv vaknade jag med ont i halsen i morse. Ingen vacker dag ute heller, men jag sitter nu här med en spinnande rex på axeln. Sköt om er

Mona22
2011-05-01 12:06
#5

vill sova bort hela dagen.Jättetrött. Har haft roligt i helgen med besök och grillning och bilmekning och lite sånt.

Ser verkligen inte fram emot onsdag, då ska de slita och dra i käken igenRynkar på näsan. kan man få önska måndag hela veckan ?

jag har en artikel att skriva och vet absolut inte vad man ska skriva så detta blir spännandeObestämd. tror inte bara ett namn räcker…

Ha en bra dag.

Salmissra
2011-05-01 12:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#4

Om du tycker det där är koncentrerat, kolla denna! Både häst och ryttare i fullständig koncentration inför övningen… hahahahaha!

Annons:
Ahradia
2011-05-01 14:51
#7

#6 Hahaha! Vilken tajmad bild! Skrattande

Witches don't get mad, they get even.

lockar
2011-05-01 15:38
#9

Precis hemkommen från norrland. Har varit uppe på min syster 60 årsdag. Jättetrevligt.

Upp till toppen
Annons: