Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

1 Maj

2011-05-01 07:47 #0 av: MonicaLagerquist

GOD MORGON
Hoppas att ni har lite varmare än vad vi har här i byn.

Pollen allergin har slagit till rejält så vi fär väl se hur dagen blir.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-05-01 09:44 #1 av: Heaven1

Känner också av pollen. Det blir värre för varje vår tycker jag. Svid i ögon och näsa..

Nu är det dags för nya vakdagar och nätter. Bea är fullgången och kan få när som helst.. Tippar på tre stycken bebisar.

Litet kort på Faries Cazzandra, elva veckor gammal..

Anmäl
2011-05-01 10:19 #2 av: Salmissra

#1 Fiiin liten tös!

Jag har nyss ätit frukost och går igenom massa bilder jag fick skickade till mig sen min ridlektion i torsdags..

Bjuder på en!

Ha en bra dag!

Anmäl
2011-05-01 11:53 #3 av: Ulricah

Godmiddag!

#0 Pollen är ett helsike Rynkar på näsan

#1 Jättesöt kisse Kyss

#2 Tjusig häst Glad

Idag är det tentaplugg för hela slanten, sen är i stort sett klart med komvux, då kan det riktiga äventyret börja ... 3 års studier med familjen på distans ... sen en ny karriär Tungan ute

Anmäl
2011-05-01 12:01 #4 av: Leffe

Fina bilder

#2 Du ser verkligen koncentrerad ut

Själv vaknade jag med ont i halsen i morse. Ingen vacker dag ute heller, men jag sitter nu här med en spinnande rex på axeln. Sköt om er

Anmäl
2011-05-01 12:06 #5 av: Mona22

vill sova bort hela dagen.Jättetrött. Har haft roligt i helgen med besök och grillning och bilmekning och lite sånt.

Ser verkligen inte fram emot onsdag, då ska de slita och dra i käken igenRynkar på näsan. kan man få önska måndag hela veckan ?

jag har en artikel att skriva och vet absolut inte vad man ska skriva så detta blir spännandeObestämd. tror inte bara ett namn räcker...

Ha en bra dag.

Anmäl
2011-05-01 12:53 #6 av: Salmissra

Om du tycker det där är koncentrerat, kolla denna! Både häst och ryttare i fullständig koncentration inför övningen... hahahahaha!

Anmäl
2011-05-01 14:51 #7 av: Ahradia

#6 Hahaha! Vilken tajmad bild! Skrattande

Anmäl
2011-05-01 14:56 #8 av: Leffe

#6 Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.