Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 688 ggr
Mona22
2011-04-29 09:21

Hona som inte löper.

Hur kan man få en hona att löpa. Hon löpte senast i augusti förra året. 
min syster hade en hona som löpte en gång per år, men det är väl väldigt ovanligt. jag har en hane som väntar så jag vill få igång henne snart.Obestämd

Förslag?

Annons:
MonicaLagerquist
2011-04-29 09:28
#1

Sätt ihop honan och hanen.

Boka en utlandsresa om 65 dagar Flört

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
2011-04-29 11:11
#2

#1 Skrattande

Min första hona löpte också en gång per år. Så jag hoppades hela tiden att hanen som jag tänkt använda fortfarande var "ledig" när det var dags. Det hände enstaka gånger att när någon av de andra honorna löpt klart så satte hon igång.

Eine
2011-04-29 11:43
#3

Ostron och champagne till dig, och lite E-vitamin(vetegroddolja) kanske passar den lilla lockiga damen?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Heaven1
2011-04-29 16:10
#4

Skicka henne på löpläger till mig. Mina töser marsar varannan veckaTungan ute

Eine
2011-04-29 17:34
#5

#4 haha löpträning trodde jag var något annatFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
2011-04-29 18:19
#6

#1 vet inte hur länge hon måste få bo där då. känns dumt Rynkar på näsan

#3 kör med vetegroddolja men hon fattar nog inte varför .Skönt att slippa löp om man inte vill ha det men när man vill att de ska göra det så vill man göra kunna "lägga en beställning" på ettTungan ute

#4 lillstrumpan härhemma löper också ofta men det bekommer inte henne ett dugg .

Jag vill ha bebisar här, och det blir väl i sinom tid.
snart är min minsta redo också så då blir det dubbelt så mångaSkrattande

Annons:
[Epa]
2011-04-29 20:43
#7

Håller tummarna att honan överraskar dig snart.. Kolla med någon i närheten som kan skicka kiss-kaka från en fertilhane, kan funka.

#3 Hur många ml kan man ge honan per dag?

Eine
2011-04-29 21:03
#8

Tjejer! Jag har än så länge hankattkissklumpar att dela med mig av.Dessvärre är jag inte alls säker på att det fungerar.

#7 bara lite ,inte mycket..någon droppe eller så.För mig har det tagit ca 2 veckor innan resultat setts-- Överdosering av vad det vara månde,är inte så bra.Jag ger någon droppe.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: