Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 694 ggr
MonicaLagerquist
4/20/11, 9:10 AM

Trevlig Dymmelonsdag

Dymmelonsdagen, onsdagen före påsk, då påskfriden inleddes. Namnet kommer av att metallkläpparna i kyrkklockorna denna dag ersattes av trästavar

Nu har ni om ni inte visste det lärt er en sak.

Idag ska jag se om jag kan hitta dynorna till utemöblerna.Jag gissar att de ligger ihop med båtdynorna ute i syrummet.

Ev blir det lite pyssel ute i syrummet också.Väderet är lite halvdant det är lite mulet och ev regn på G.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
4/20/11, 10:13 AM
#1

God morgon!Ska städa och diska ,sedan klippa lite band till rosetter och umgås med mina barnbarn!

Och jag tänker mycket på PRA….Gråter och att vi nu har ytterligare en sjukdom att kolla upp.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
4/20/11, 10:14 AM
#2

hejsan svejsan.Två dagar kvar att jobba.Sedan kommer husvagnen fram och påsken kan börja.Vi åker till Hjo camping på fredag morgon,vårt favvoställe.det kommer att bli lugn och ro några promenader och ev ngt restaurang besök i staden.det finns jättemysiga små fik man kan besöka också.Vi kommer att ha med oss två katter också,men de andra blir kvar hemma och kattvakt flyttar in.

EvaG
4/20/11, 10:29 AM
#3

#0 Intressant om namnet på denna onsdag.

I dag är det en långpromenad som gäller. Frågan är om det kommer att bli regn eller ej. Hoppas ni har en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Mona22
4/20/11, 11:19 AM
#4

jag är ganska lycklig idag, fick en "privat" flyguppvisning nyss. bor så man man ser flygfältet ganska bra och en av de bästa flygarna i sverige tränade nyss. hans maskiner stå på flygfältet *mums* haha, jag är ju flygnörd så Flört

vet inte vad man ska hitta på idag mer än att man ska träffa gubben på hans lunch.Långhelg blir det snartSkrattande

ha en bra dag.

Leffe
4/20/11, 12:46 PM
#5

Jag ska ut en tripp med elrullstolen

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: