Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 767 ggr
MonicaLagerquist
2011-04-18 08:20

MÅndag 2011 04 18

God Morgon måndag!
Idag är dagen då jag ska bada tre vita och en vitfläckskatt.
I övrigt ska jag väl fixa med allt annat som ska fixas.Blir det tid över och min rygg mår bättre ska jag gräva lite i stora växthuset.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2011-04-18 10:05
#1

hejsan.idag känns det ej bra alls.Vi ska ha möte kl 13 ang arbetssituationen.En utredning har gjorts och alla har varit på enskilda samtal,så nu ska de berätta vad som ska hända med oss.Usch vad det känns jobbigt,skönt när det är över.jag ska sedan stanna kvar på jobbet och jobba kväll så hoppas det ej blir ett tråkigt slut på detta.Som tur är följer en jättetrevlig tjej med från facket.

Leffe
2011-04-18 10:28
#2

#0 Ta det lugnt med ryggen i trädgården
#1 Sådana osäkra möten är inte trevliga på något sätt

Själv tänkte jag nog ge mig ut i elrullstolen i det fina vädret

Sköt om er

Eine
2011-04-18 11:45
#3

God morgon! Nu är jag tillbaka från årets WCFmöte i Varberg efter en lugn och mycket givande helg.Vi har fattat många bra beslut,och diskuterat en hel del kattrelaterade frågor.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2011-04-18 12:03
#4

#3

Ett av besluten som tog ställde ju till lite huvudbry för mig.Nå ska jag grubbla över hur jag ska göra.Fortsätta att Ställa Stella eller avsluta hennes utställningskarrier.

#1 Lycka till på mötet.

Inte har jag badat några katter hamnade ute i syrummet istället.Tänkte bada katterna ikväll istället för de ville hellre vara ute i solen än att bada.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2011-04-18 12:36
#5

#4 det är väl ett trevligt huvudbry eller hur? Att kunna ställa för vidare karriär fastän Fifekarriären är avslutad?kalasfint för er med SC och SP!!Att inte behöva börja från början utan bara haka på och gå vidare.Jag tycker det är ett suveränt förslag och beslut!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
2011-04-18 15:08
#6

#5 Håller med Eine, ett strålande tillfälle att få tävla vidare med fina katter som når höga titlar!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: