Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 558 ggr
nakenkatt
2011-04-15 10:06

fredag den 15 April

God morgon allihopa.Ja då var det fredag igen och veckan lider mot sitt slut.Här i Kumla är det grått och trist och det lockar ej att ge sig ut.Men det finns nog alltid något att pyssla med inomhus idag.Om inte annat finns ju virknålen att tillgå.Ikväll kan det vara något bra att se på TV,hur som helst så gillar jag mina lediga helger.Ha en mysig fredag allihop.

Annons:
MonicaLagerquist
2011-04-15 10:16
#1

Sitter ner en stund efter att ha fixat allt som ska göras på morgonen.Funderar på om jag ska sy eller gå ut i skogen.Övriga hushållets medlemmar är ute på äventyr.Skolan,fiske och hamnarbeta.

Alla katter utom TomTom sover och han går runt och skriker.Undrar om det är stora vårskriket som han ägnar sig åt.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-04-15 10:22
#2

Jag skulle jättegärna vilja få se Tom,hoppas det blir någon utställning snart.Är han stor? han ser så go ut på bilderna.

MonicaLagerquist
2011-04-15 10:31
#3

#2 Tom är nog vad jag skulle kalla medelstor.Lagom helt enkelt.Tom Kommer med till Trollhättan i juli.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-04-15 10:36
#4

Va kul!!!! vi kommer dit.

Mona22
2011-04-15 10:38
#5

här är det sol och underbart!! Ska åka och hämta oldsen och glida runt lite.Sen ska jag hämta syrran och skjutsa ner henne till stan.

ikväll ska gubben ha oldsen till sthlm,ska träffa lite folk och prata om konvertering till e85 så det blir miljöbilSkrattande

Packat och klart till imorgon,utställning. Jag kan inte komma men min kompis har fått tillstånd att ställa mina katter.

ha en bra dag allihopa.

Upp till toppen
Annons: