Annons:
Etikettomplacering
Läst 639 ggr
Natali
2011-04-08 11:02

Äldre hona sökes/ alt en parning mot en kattunge

Det var länge sedan jag skrev här, men livet har tagit lite vändningar. Jag försöker dock på något sätt rädda min sista avelsplan.

Så jag söker antingen en vuxen crx hona, för en parning. Katten placeras i fodervärdshem och överlåtes sedan kastrerad till fodervärd. Jag vill försöka få en avkomma ur mina linjer.

Alt 2 är om någon är intresserad av en parning. Det är min egen avkomma, S*Fylgias Bure, a21 33, alltså blå maskad, troligtvis är han spotted.

Bure är otroligt välpälsad, super fin profil, bra öronplacering om än de kunde varit lite större. Han har super stark haka. Framför allt har han ett SUPER temprament!

Bure bor just nu i Lund hos sin nya ägare, där jag har en parningsrätt. Dock brådskar det lite, då de vill få honom kastrerad, (han är chippad nu, men inom några månader går effekten ur).

Det jag vill ha ur parningen är en honkattunge, som också den ska placeras iu foderhem. Där ska jag också sen, om allt vill sig, bara ta en enda parning innan kastrering och överlåtning till fodervärd.

Kontakta mej gärna på natta@fylgias.com eller 072-2142040

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Annons:
Eine
2011-04-08 12:45
#1

Det enda jag har är en unghona,inte alls mogen än..Den sedan länge tilltänkta parningen blir det nog inget av med..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: