Annons:
Etikettutställningar
Läst 864 ggr
LinusCRX
4/4/11, 9:59 AM

Västerås Kattklubb 16-17 april

Kikade just på domarfördelningen till utställningarna i Hallstahammar och blev samtidigt nyfiken på vilka jag får träffa där. På lördagen kommer 15 crx och på söndagen 11 crx. Kul!

Jag har anmält min Spike till båda dagarna. Hoppas förstås att vi blir stoppade redan på lördagen. Vi ska få träffa Vesna Riznar på lördagen och Yan R-F på söndagen. Jag har aldrig haft Vesna tidigare. Någon som någon erfarenhet?

Domarfördelning

Annons:
Mona22
4/4/11, 10:23 AM
#1

Jag har 1 cornish (och en skogis)med mig på lördag, eller min kompis har…hmm…invecklatTungan ute

Hoppas ni blir stoppade medSkrattande annars har ni andra chansen på söndag.

concretecats
4/4/11, 10:56 AM
#2

Nu ångrar jag att jag inte anmälde till VRKRynkar på näsan

 Fast jag har anmält mig som frivillig hjälp på söndagen. Få se om de vill ha min hjälpOskyldig

LinusCRX
4/4/11, 2:47 PM
#3

#1 Åh vad kul! Det ser jag fram emot.

#2 Ja, det får du verkligen ångra Flört Vi får hoppas att det inte går vägen då lördagen så dyker jag upp på söndagen också Skrattande.

AnneAlva
4/8/11, 2:01 AM
#4

Jag ska dit med lilla Boudica som precis hinner fylla 3 månader torsdagen innan utställningen. Vi kommer bara på söndag och har Vesna Riznar.

LinusCRX, jag har sett bedömningar av Vesna på cornish förut och låt mig (någorlunda) diplomatiskt säga att lite extra studier skulle inte skada… Men det kanske har skett sen senaste gången, vem vet. Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
4/9/11, 12:36 PM
#5

#4 Åh vad kul att du kommer och Boudica! Då är jag beredd på att det kan behövas extra studier ;o)

Går det inte vägen på lördagen så har vi ju en ny chans på söndagen ;o)

Upp till toppen
Annons: