Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 440 ggr
MonicaLagerquist
4/4/11, 8:38 AM

God Morgon Måndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag för en massa herrans år föddes min hund Musse. Han är ju sen drygt två år sen död men jag minns fortfarande dagen då han föddes.

Dagen idag ska ägnas åt lite städning ett besök på sjukhuset och återlämnande av två stycket katter.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Leffe
4/4/11, 9:34 AM
#1

Nu på morgonen var det ett besök hos vampyrerna igen. Tycker på något sätt att det är skönt och tryggt att besöka dem en gång i månaden. De har koll på Waran- och levervärden. Funderar på en pizza till middag idag

Sköt om er

Eine
4/4/11, 10:28 AM
#2

God morgon,för det känns verkligen så.Skrattande

Sköt om er

#1 Leffe du bad dem väl kolla ditt blåmärke?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
4/4/11, 10:32 AM
#3

#2 Nä det glömde jag självklart

Mona22
4/4/11, 10:34 AM
#4

#0 vilken söt vovve du hade.tråkigt när ens kompisar lämnar en.

#1 det finns lite possitivt med vampyrer allafall Flört

Var inte så himla smidig imorse när jag gick upp ur sängen. Ganska trött så först snavar man och slår i benet mot sängkarmen och slog upp ett sår, sedan när man kommer till köket råkar jag tappa ut lite av mitt te på min hand, ajajRynkar på näsan

Så idag får jag ta det lugnt , hehe.

nakenkatt
4/4/11, 1:12 PM
#5

konstigt nog lyser solen över kumla idag.Snart dax att jobba det blir en kort vecka.Är ledig ons tors,och har tagit semester i helgen för att åka på utställning i Birka.Har hyrt hotell i Sollentuna så vi drar i väg vid lunchtid på Fredag,det ser jag mycket fram emot.Kul att göra något roligt efter allt bök som varit på arbetsplatsen sista tiden.

Upp till toppen
Annons: