Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 955 ggr
MonicaLagerquist
4/3/11, 8:15 AM

God Morgon söndag 3 april

God Morgon.

Idag ska jag fortsätta med tvättande och sen försöka att fundera ut om jag ska sy nya burskynken till nästa utställning.

Yngste sonen la i lillbåten igår och passade samtidigt på att fiska.Två gäddor fick han.Så nu är han nöjd och glad.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
lockar
4/3/11, 8:47 AM
#1

God Morgon

Jag körde skräp igår. Har kvar lite som måste köras idag om orken kommer. Det är inte klokt hur mycket skräp man samlar på sig.

[Silkwaves]
4/3/11, 9:37 AM
#2

God Morgon,

Idag ska båten dukas och kankse kankse ska vi näta altanen - nu är det ju VÅR! Skrattande

Avots
4/3/11, 9:41 AM
#3

God Morgon!

Nu har jag deklarerat och detkänns skönt, ett år till nästa gång.

Dags för försenad frukost därefter jobb.

Ha en bra söndag!

Eine
4/3/11, 10:40 AM
#4

God morgon.

#3 Deklarerat redan?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
4/3/11, 11:52 AM
#5

grått och mulet ute.Sitter och funderar ut lite teman för kattunge namn denna gång,men det är svårt.Ofelia börjar bli lite rund nu.har en glupande aptit och sover mycket.Här är det grått och mulet och trist.Skulle ha en dotter hit på middag idag med sina tre barn men de kan ej komma pga magsjuka så det blir en lugn Söndag här hemma.

Eine
4/3/11, 12:10 PM
#6

# 5 Rolig syssla.Jag ha bestämt temat för min GRXkull.Det bir lite ovanliga musikinstrument(iaf för mig)

Flickorna heter Oud och Ocarina,pojken heter Hang.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
nakenkatt
4/3/11, 12:44 PM
#7

#6 ja det var ett bra tema musikinstrument.Jag har haft kryddor,likörer,och den tredje hårdrocksband.ja det är svårt en del har så bra namn,men det finns ju tid att fundera.har varit inne på choklad,låttitlar,jordgubbar,bakverk mm

Leffe
4/3/11, 1:05 PM
#8

Den här söndagen såg jag fram mot. Det skulle bli sol och 14 grader varmt. Tänkte ta mig in till Stockholm City med kameran. Vad som hänt vet jag inte. Det är mulet - ser ut att kunna börja regna när som helst och blåsigt.

Sköt om er

MonicaLagerquist
4/3/11, 3:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Nu stänger jag ner systugan för idag.Fyra sovpåsar och ett antal myntakorvar har det blivit idag ialla fall.

Stolt ägare till fem La permer

[Silkwaves]
4/3/11, 4:04 PM
#10

#8 Jag trodde också på prognosen, varmt och sol skulle det vara. första riktiga vårdagen… Usch dubbla täckbyxor på när vi jobbade vid båten idag. Nu njuter jag av att vara inne och titta ut på eländet. Altannätandet tar vi en annan dag….

Eine
4/3/11, 4:45 PM
#11

#9 Snyggt !

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
4/3/11, 6:33 PM
#12

Idag fyller Zaffie, vågade lockars bianca 4 år :)

Hon har fått kycklingfile rester + några extra fina bitar. Räknar hennes takhöga klättreträd som en present i förskott ;)

Annars har det varit en grå och slö dag

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Mona22
4/3/11, 8:24 PM
#13

Dålig dag idag, gick ej som planerat. Skulle flygit idag, då blev det dis. Ville åka på en bilträff, började regna. Skulle hämta delar till bilen,de hade hunnit stängt.

Hoppas morgondagen blir som den ska, har inga planer så det kommer bli kalasbra väderFlört

Hoppas ni andra haft en bra dag.

Annons:
Upp till toppen
Annons: