Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God Morgon söndag 3 april

2011-04-03 08:15 #0 av: MonicaLagerquist

God Morgon.

Idag ska jag fortsätta med tvättande och sen försöka att fundera ut om jag ska sy nya burskynken till nästa utställning.

Yngste sonen la i lillbåten igår och passade samtidigt på att fiska.Två gäddor fick han.Så nu är han nöjd och glad.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-04-03 08:47 #1 av: lockar

God Morgon

Jag körde skräp igår. Har kvar lite som måste köras idag om orken kommer. Det är inte klokt hur mycket skräp man samlar på sig.

Anmäl
2011-04-03 09:37 #2 av: [Silkwaves]

God Morgon,

Idag ska båten dukas och kankse kankse ska vi näta altanen - nu är det ju VÅR! Skrattande

Anmäl
2011-04-03 09:41 #3 av: Avots

God Morgon!

Nu har jag deklarerat och detkänns skönt, ett år till nästa gång.

Dags för försenad frukost därefter jobb.

Ha en bra söndag!

Anmäl
2011-04-03 10:40 #4 av: Eine

God morgon.

#3 Deklarerat redan?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-04-03 11:52 #5 av: nakenkatt

grått och mulet ute.Sitter och funderar ut lite teman för kattunge namn denna gång,men det är svårt.Ofelia börjar bli lite rund nu.har en glupande aptit och sover mycket.Här är det grått och mulet och trist.Skulle ha en dotter hit på middag idag med sina tre barn men de kan ej komma pga magsjuka så det blir en lugn Söndag här hemma.

Anmäl
2011-04-03 12:10 #6 av: Eine

# 5 Rolig syssla.Jag ha bestämt temat för min GRXkull.Det bir lite ovanliga musikinstrument(iaf för mig)

Flickorna heter Oud och Ocarina,pojken heter Hang.

Anmäl
2011-04-03 12:44 #7 av: nakenkatt

#6 ja det var ett bra tema musikinstrument.Jag har haft kryddor,likörer,och den tredje hårdrocksband.ja det är svårt en del har så bra namn,men det finns ju tid att fundera.har varit inne på choklad,låttitlar,jordgubbar,bakverk mm

Anmäl
2011-04-03 13:05 #8 av: Leffe

Den här söndagen såg jag fram mot. Det skulle bli sol och 14 grader varmt. Tänkte ta mig in till Stockholm City med kameran. Vad som hänt vet jag inte. Det är mulet - ser ut att kunna börja regna när som helst och blåsigt.

Sköt om er

Anmäl
2011-04-03 15:16 #9 av: MonicaLagerquist

Nu stänger jag ner systugan för idag.Fyra sovpåsar och ett antal myntakorvar har det blivit idag ialla fall.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-04-03 16:04 #10 av: [Silkwaves]

#8 Jag trodde också på prognosen, varmt och sol skulle det vara. första riktiga vårdagen... Usch dubbla täckbyxor på när vi jobbade vid båten idag. Nu njuter jag av att vara inne och titta ut på eländet. Altannätandet tar vi en annan dag....

Anmäl
2011-04-03 16:45 #11 av: Eine

#9 Snyggt !

Anmäl
2011-04-03 18:33 #12 av: noir

Idag fyller Zaffie, vågade lockars bianca 4 år :)

Hon har fått kycklingfile rester + några extra fina bitar. Räknar hennes takhöga klättreträd som en present i förskott ;)

Annars har det varit en grå och slö dag

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.