Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1668 ggr
MonicaLagerquist
4/2/11, 9:01 AM

God Morgon Lördag

Mulet och grått ute men inte alls lika kallt som igår.Låg i morse och funderare på om jag ska eller inte ska städa garderoben idag eller tvätta fönster.Fick tips om att Dax Ytsprit skulle vara ett toppen bra medel till fönster tvätt och har nu testat på husets speglar och det fungerade toppen.Nu återstår att testa på fönstren.Finns det något tråkigare än att tvätta fönster?

Ha en bra dag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
noir
4/2/11, 10:00 AM
#1

Ingen som kan hjälpa dig? jag hjälpte alltid min mamma, en tog utsidan och den andra insidan :)

Själv vet jag inte alls vad jag ska hitta på idag… leka med min dator som min sambo varit så go och fixat. Den hade fel windows och sen fick jag hans gammla grafikkort som var bättre än mitt o.s.v Mycket nöjd, kan spela mina lite mer krävande spel utan att det laggar <3

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
4/2/11, 10:06 AM
#2

Idag ska jag inhandla bland annat ett vattenfall och lite småbuskar till terrariet. Det var väl i helgen det skulle bli så fint väder, men var då någonstans?

Sköt om er

Eine
4/2/11, 11:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon.

Precis när de små somnat ,kom jag på att jag skulle ta ett kort på dem.Lootah och Nayeli sex veckor säger *låt oss sova i Monicas fina sovsäck nu..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
4/2/11, 12:11 PM
#4

Trött och seg, inte sovit. men tar igen det under dagen.

Satt och kollade på ett inlägg jag skrivit på ett annat forum inatt. Hahaha, man kan tro att jag är full som bara den. inget hänger ihop

#2 vad har du för spännande i terrariet?

Vi ska flytta över våran Svea till ett nytt terrarie som får plats i bokhyllan längre upp där katterna inte kommer åt henne.

#3 vilka sötnosarKyss är verkligen kattungesjuk men en viss katt vill inte löpa.Obestämd

Ikväll ska vi på en bilträff, ska bli skoj.

En trevlig dag tillönskas alla här på iFokus.

Salmissra
4/2/11, 12:21 PM
#5

God förmiddag! Har just kommit hem från tygaffären…

Har återigen lagt pengar på massa tyg för att sy ett nytt burskynke.. Får lära mig att sy puffar också.. Det blir så krångligt när man har matchande puff till skynket så idag ska jag ge mig på att försöka sy en vit puff som kan användas till alla.. oj oj.. Tur att jag har mammsen till hjälp!

Ha en bra dag!

Salmissra
4/2/11, 12:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Såhär otroligt snyggt tyg blev det ;) Jag blev totalförälskad.. Har inte bestämt om jag ska ha enfärgade svarta kortsidor eller enfärgade vita kortsidor… Det mönstrade blir min "fondvägg/bakstycke"

Sen har jag kommit på något så smidigt, burbotten har jag bara klippt ut plastad frotté eftersom det håller kylan borta och ligger still!

Därför kan jag variera skynken som jag vill utan att behöva krångla och sy en matchande botten! Superb!

Annons:
MonicaLagerquist
4/2/11, 12:51 PM
#7

#3 Så söta småttingar.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
4/2/11, 2:15 PM
#8

#3 vilka gullungar du har i sovsäcken!!!!

Leffe
4/2/11, 2:50 PM
nakenkatt
4/2/11, 3:00 PM
#10

# 2 sa du söt orm?finns de undrar jag men världens svåraste ormfobi.men jag skulle gärna vilja ha en landsköldpadda hade en gick på golvet när jag var liten för hundra år sedan.men de säger att man måste ha terrarium och att de ska gå i dvala mm nuförtiden,så det kanske inte är så lätt.

Mona22
4/2/11, 3:01 PM
#11

#9 aha Glad

#10 har också en söt majsorm och en söt spindel Flört

nakenkatt
4/2/11, 3:13 PM
#12

ja spindeln skulle jag nog kunna ha bo hos mig men se de andra djuren måste jag lära mig att se på i en tidning,bara det är hemskt.är majsormen gul funderar jag på?Kanske en orm med annan färg skulle vara lättare att titta på?

Mona22
4/2/11, 3:50 PM
#13

Min är ljusorange.majsormar kommer i många färger inkl albino.Glad

Annons:
Salmissra
4/2/11, 9:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Det blev en vit puff sydd! Utan blodvite och gråa hår tillochmed!

Beskåda underverket.. Jag gjorde den helt på egen hand också… :D

Ulricah
4/3/11, 8:11 AM
#15

# 14 Jättesnygg! Glad

Eine
4/3/11, 10:42 AM
#16

#14 Prydlig och fin.Ser ut att kunna tvättas i 60 grader också,det är toppen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Salmissra
4/3/11, 10:56 AM
#17

Är riktigt stolt haha!

Nu ska ja till ikea och köpa lite mer tyg och mer 12 kronors kuddar till stoppningen! Detta var ju skitkul jööö!

Eine
4/3/11, 12:07 PM
#18

#17 Jätteduktig! Är du sams med symaskinen nu?Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: