Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 879 ggr
MonicaLagerquist
2011-03-29 09:18

God Morgon Tisdag

Fy attan.Det snöar för fullt.

Jag som hade hoppats på värme och sol.Nu får det bli inne jobb  istället.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
2011-03-29 10:24
#1

Godmorgon allihop.Ja här snöar det för fullt.Eddie sitter och kikar i fönstret han saknar nog den varma solen.Ska det aldrig bli vår?Min röst är fortfarande ej bra så det blir att virka och hålla tyst idag.

AlexH
2011-03-29 10:43
#2

hm inge snö i stockholm än.. hoppas snön drar uppåt! så man slipper dessa deprimerande flingor.. de var vackra kring jul.. nu är de bara blöta och kalla..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
2011-03-29 11:35
#3

Här i Solna snöar det och jag som tänkt ta el-rullstolen till centrum. Det blir till att hitta på annat. Boxern till teven är trasig så det blir inte mycket teve nu.

Sköt om er

AlexH
2011-03-29 11:43
#4

skulle inte sagt nått… snön har kommit till Kungsholmen Skrikandes

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Wideudde]
2011-03-29 13:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godförmiddag!

Det har snöat och regnat här med, det verkar dock ha slutat nu, men vädret är lika roligt som reklam när man tittar på sitt favoritprogram och inte längre är rökare (Egen erfarenhet).

gjorde ett tappert försök att jobba med fallbeskrivningar hemma, det är fasiken så mycket roligare att tvätta då av någon anledning (mellan reklampausen och tvserien).

Katterna verkar dock inte bry sig om att jag tvättar deras favorit hundbädd, dom ligger på den och pussas ändå.

Trevlig dag!

Annons:
[Silkwaves]
2011-03-29 13:18
#7

Goddag - Vit julesnö utanför rutan. Blir det blixthalka av detta mån tro??

Ulricah
2011-03-29 13:28
#8

Godmiddag, här på västsidan hann det både snöa för ful och regna bort igen redan i söndags.

Nu skiner solen och det ser jätte trevligt ut … tills man sticker ut näsan och blir sönderblåst, både jag och katterna vill ha värme NU! Glad

Mona22
2011-03-29 15:49
#9

Snö och blä här med.

Hade helt glömt bort att våran skoigs blev 9 år igår, han får lite godmat idag istället .

Gubben sitter och kollar film, smygkollar lite jag med iblandTungan ute

Hoppas alla haft/har en bra dag.

Upp till toppen
Annons: