Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 572 ggr
MonicaLagerquist
2011-03-25 08:18

God Morgon FREDAG!

God Morgon

Solen skiner och imorgon är det kattutstöällning.Kan det bli böättre.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Salmissra
2011-03-25 08:30
#1

#0 knappt! :D Jag gör min sista arbetsdag, sen är jag ledig tills på tisdag! I kväll ska jag träffa väninnorna och dricka ett glas vin eller fem. I helgen är jag gräsänkling så man får väll försöka göra något kul. Ha en bra FREDAG!

nakenkatt
2011-03-25 09:23
#2

Å va kul monica med utställning,Ska Tom också med?Jag får allt vänta till Birkas.Men i örebro tänkte jag ta med mig ngr fler,fridas Galliano bla han är fin nu.och så blir det nog den nya lilla Joyce.Här är snön nästan borta och det ser ut som vår.Nu går det bra att cykla igen.idag blir det lugnt har ledigt,men jobbar helgen.Måste nog handla lite men annars lugnt.Trevlig Fredag allihop.

Mona22
2011-03-25 09:48
#3

Hade velat åka på utställning jag med. känner för att träffa lite kattfolk.
Inte förrän i april är det dags.

idag ska jag vila för ikväll blir en rolig/jobbig kväll. Ska köra (jobbigt) till sthlm och kolla på flygmaskiner(roligt) Skrattande
Ska förmodligen traska ut till flygfältet här och kolla/flyga lite först.

Imorse fick kissarna världens ryck. vilket rejs, till och med skogisen var med Skrattande

Ha en bra dag,det ska jag försöka med Skrattande

noir
2011-03-25 14:33
#4

Oj här var det ett tag man var. Har haft fullt upp med annat…
Men fick reda på att jag fick praktik i här i eskilstuna så jag slipper pendla till västerås. Mycket glad över det, plus att det blir mindre tid för zaffie att vara ensam.
Praktiken ligger så pass nära att det tar max 5 minuter att gå. Vilket är toppen!

Annars väntar jag på att det ska ploppa ut kattungar så jag förhoppningsvis kan hitta en kompis till zafife.

Ha en bra fredag och njut av solen :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-03-25 15:26
#5

ja den 3 maj ska det ploppa ut kattungar här,det ska bli sååå kul.

lockar
2011-03-25 15:30
#6

Idag har vädret varit omväxlande. Soligt, molningt, blåsigt och det har även snöat.

Går nu och väntar för att se om det blir kattungar mellan Chasmine och Charles. vill ju ha en hon efter Charles. Men Chasmine fick bara killar förra gången. Men vi måste ju se om hon väntar först.

Annons:
Leffe
2011-03-26 00:14
#7

I kväll har jag ätit våfflor. Tycker det är en helt underbart god maträtt, men knappast direkt nyttig

Upp till toppen
Annons: