Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God morgon 24 mars

2011-03-24 08:55 #0 av: Leffe

God morgon, men vart tog solen vägen. Ser ut som det ska bli regn idag, men jag ska ge mig ut.

Sköt om er

Anmäl
2011-03-24 09:02 #1 av: MonicaLagerquist

God Morgon

Här strålar solen och jag tittar förundrat på Zalt som far runt som en virvelvind.Inte kan man tro att hon är nyopererad.

Idag ska jag fota kattungar och lägga upp nya bilder på hemsidan.DEt lär ju ta ett par timmar.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-03-24 09:09 #2 av: nakenkatt

I Kumla skiner solen så rar så.Eddie sitter och solar sig i fönstret,han ser ut att njuta i fulla drag.Ska försöka göra lite nytta innan kl blir tre och det är dax att promenera till jobbet.Blir nog ngn liten figur virkad också.

Anmäl
2011-03-24 10:33 #3 av: lockar

Nu är det sol ute. Men när jag gick ut med Candy vid 9 tiden så var det grått och snöade.

Ha den bra dag

Anmäl
2011-03-24 10:38 #4 av: Salmissra

God morgon!

Sitter på jobbet, har lite rast och fick se domarfördelningen till Sydkatten! Är skitnöjd och längtar ihjäl mig!

Ha en bra dag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.