Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 526 ggr
MonicaLagerquist
2011-03-22 08:19

God Morgon 22/3

God Morgon Tisdag!
Idag skiner solen.Härligt.Ska väl se till att sy lite och sen har jag en uppgift i Pawpeds kursen som ska översättas från danska till svenska.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
AlexH
2011-03-22 10:30
#1

Dagarna flyter på … på nått konstigt sätt.. Tur att man har barn och man som tvingar upp en till jobb och Dagis.. annars skulle jag inte orka upp ur sängen… Nu ska jag åka bort på konferens till Österrike imorgon med jobbet och kommer hem natten till måndagen.. 5 dagar.. Hoppas man orkar.. kanske är ett break som jag behöver..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
2011-03-22 10:39
#2

#0 Lycka till med översättningen

#1 Det kan nog bli skönt att tänka på något annat

Här har det kommit moln som skymmer solen eller så är de på väg bort för att ge solen plats. Man är ju nyss uppstigen. Tänkte ge mig ut på en liten längre tripp idag.

Sköt om er

nakenkatt
2011-03-22 10:53
#3

Idag blir en dag i Amigurumis tecken.Ska stå på Påskmarknaden i Wadköping i April.Har virkat ett antal tårtor,semlor,påskharar mm håller också på med en husvagn och en bil en minikopia av vårt ekipage,tänkte ha den i vår husvagn till premiären.håller också på och virkar familjen barbapapa.idag skiner solen och katterna ligger och myser,ikväll ska eddie till vet för vacc.Ska passa på att handla lite kattsaker.Måste ju ha lite nytt till min nya Joyce.

Upp till toppen
Annons: