Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 586 ggr
MonicaLagerquist
3/21/11, 9:37 AM

God Morgon måndag 21/3

Ruggigt och mulet.Hade ju hoppats på en solig vårdag. Ska sätta mig och sy lite och kolla upp vilket burskynke som ska med på SKs utställning.Ska väl göra iordning lite annonspapper att ta med har ju en hoper kattungar som på sikt kommer att vilja flytta hemifrån.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Leffe
3/21/11, 10:01 AM
#1

Hade också tänkt mig en solig dag för fotoutflykt, men i morgon ska det visst bli sol.

Sköt om er

nakenkatt
3/21/11, 10:06 AM
#2

Äntligen är jobbarhelgen slut.Har varit jättedålig i luftrören hela helgen.Astman ger sig till känna så fort jag blir förkyld.Igår var det jobbigt men kl blev till sist fyra och dagen var slut.Idag blir det att vara inomhus och bara spraya och dricka varmt.vädret är trist så det är ej någon förlust alls.

Leffe
3/21/11, 10:09 AM
#3

#2 Det är förkylningstider nu. Krya på dig

MonicaLagerquist
3/21/11, 10:17 AM
#4

#2 Krya på dig.Du får väl glädja dig åt hallonen.

Stolt ägare till fem La permer

EvaG
3/21/11, 10:26 AM
#5

#1 Krya på dig

Jag ska ut på långpromenad under dagen för att sedan till kvällen arbeta igen. Hoppas ni får en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

RacerDonnans
3/21/11, 10:58 AM
#6

Här skall det städas lite idag, plocka undan de varmaste vinterkläderna och förbereda för våren. Här har det regnat på förmiddagen så jag hoppas på en promenad i lite finare väder i eftermiddag.

#2 Krya på dig!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Annons:
nakenkatt
3/21/11, 1:00 PM
#7

ja tack,jag glädjer mig mycket åt ofelias allt mer röda små tuttar.

Mona22
3/21/11, 4:51 PM
#8

Kom precis hem från skåne. segt att åka bil. Tog med mig ett litet kryp från min syster. En liten spindel som ska få bo hos oss Glad

[Silkwaves]
3/21/11, 8:05 PM
#9

Nu vill jag gå hem… Varit på jobbet i 14 timmar… igen… Längtar hem till missarna.

Upp till toppen
Annons: