Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God Morgon måndag 21/3

2011-03-21 09:37 #0 av: MonicaLagerquist

Ruggigt och mulet.Hade ju hoppats på en solig vårdag.
Ska sätta mig och sy lite och kolla upp vilket burskynke som ska med på SKs utställning.Ska väl göra iordning lite annonspapper att ta med har ju en hoper kattungar som på sikt kommer att vilja flytta hemifrån.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-03-21 10:01 #1 av: Leffe

Hade också tänkt mig en solig dag för fotoutflykt, men i morgon ska det visst bli sol.

Sköt om er

Anmäl
2011-03-21 10:06 #2 av: nakenkatt

Äntligen är jobbarhelgen slut.Har varit jättedålig i luftrören hela helgen.Astman ger sig till känna så fort jag blir förkyld.Igår var det jobbigt men kl blev till sist fyra och dagen var slut.Idag blir det att vara inomhus och bara spraya och dricka varmt.vädret är trist så det är ej någon förlust alls.

Anmäl
2011-03-21 10:09 #3 av: Leffe

#2 Det är förkylningstider nu. Krya på dig

Anmäl
2011-03-21 10:17 #4 av: MonicaLagerquist

#2 Krya på dig.Du får väl glädja dig åt hallonen.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-03-21 10:26 #5 av: EvaG

#1 Krya på dig

Jag ska ut på långpromenad under dagen för att sedan till kvällen arbeta igen. Hoppas ni får en bra dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2011-03-21 10:58 #6 av: RacerDonnans

Här skall det städas lite idag, plocka undan de varmaste vinterkläderna och förbereda för våren. Här har det regnat på förmiddagen så jag hoppas på en promenad i lite finare väder i eftermiddag.

#2 Krya på dig!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anmäl
2011-03-21 13:00 #7 av: nakenkatt

ja tack,jag glädjer mig mycket åt ofelias allt mer röda små tuttar.

Anmäl
2011-03-21 16:51 #8 av: Mona22

Kom precis hem från skåne. segt att åka bil. Tog med mig ett litet kryp från min syster. En liten spindel som ska få bo hos oss Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.