Annons:
Etikettett-gott-skratt-förlänger-livet
Läst 664 ggr
MonicaLagerquist
2011-03-17 17:59

En liten fräckis

En bensinstationsägare i Södra Halland, försökte öka på sina inkomster. Han satte upp en skylt där det stod att läsa; "Gratis sex när du tankar full tank"….. Snart körde den lokala invånare Nisse in på macken, fyllde tanken och frågade efter hur han skulle få gratis sex nu. Ägaren bad honom välja en siffra mellan 1-9. Om han gissade rätt skulle han få gratis sex. Nisse gissade på nr 8, och ägaren svarade; "Du var nära. Men numret var 7”. Jag är ledsen. Inget gratis sex den här gången. En vecka senare körde samme Nisse, tillsammans med sin vän, Berra, in på macken igen och fyllde upp tanken. Återigen frågade han efter det utlovade gratis sexet. Och ägaren bad honom igen att gissa på en siffra mellan 1-9. Nisse gissade på nr 2 denna gång. Ägaren svarade att han var ledsen men det var nr 3. "Du var nära, men inget gratissex den här gången heller." När Nisse körde från macken sa han till Berra ; "Jag tror att det är något lurt med det där siffergissandet, jag tror inte att han bjuder på gratis sex". Berra svarade; "Nä nä för fan…… det är inte alls uppgjort. Min fru vann två gånger förra veckan …….."

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
2011-03-17 20:21
#1

Varför har inte jag bil..Skulle vara kul att spela och se vad som sker.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: