Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 679 ggr
Mona22
3/17/11, 7:31 AM

godmorgon 17 mars

Idag ska jag lämna in bilen…igen. samma sak som gått sönder.. igen. tre gånger på ett halvår. Måste vara det sämsta saken på hela bilen. en grej vid hjulet,kommer ej ihåg vad den hette men den är gjord av hårdplast! Krävs väl lite mer än så för att hållaSkrikandes

Igår fixade vi klart avgassystemet på gammelbilen med,vad fint han låter nu.

ikväll ska vi kolla på flyg och helikoptrarSkrattande

Ha en bra dag allihopa.

Annons:
EvaG
3/17/11, 7:35 AM
#1

Godmorgon. I dag ska jag på rutinkontroll och rundsmörjning hos läksren. Annars händer inget planerat i dag. Hoppas ni får en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
3/17/11, 8:03 AM
#2

God Morgon Idag har jag lite divese måsten på agendan.Vecko fotografering av åttlingarna med vidföljade uppdatering av hemsidan,fix med FrontPawsuppgiften och sen ska jag se om det finns tid till att sy myntakrovar som ska till HÄKs utställning i maj. Kallt som bara den är det.Vart tog våren vägen?

Stolt ägare till fem La permer

Eine
3/17/11, 10:22 AM
#3

God morgon.Grått och kyligt ute.Kallt och trist inne också.Tur att mina 2 kattungar ligger och myser i soffan med sin mamma.Jag blir lite varm runt hjärtat av att se dem.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
3/17/11, 10:35 AM
#4

I dag är det dåligt väder troligen bara för att jag tänkt ge mig ut i el-rullstolen

Sköt om er

nakenkatt
3/17/11, 3:35 PM
#5

En lugn skön dag.Mina två döttrar har varit på besök idag,och lilla Nova som var ganska pigg peppar peppar.Kan säga titta och kisse så klart när hon kommer hit.De tog ett helt gäng med prover på henne i Fredags som ska skickas utomlands för forskning.Och nya idag som de får svar på imorgon.Hennes små armar är alldeles blålila av alla stick.de ser bedrövliga ut.men det är ju som det är de måste ju för hennes egen skull.

Upp till toppen
Annons: