Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 588 ggr
Salmissra
3/15/11, 7:23 AM

God Morgon 15e Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon.

Det är så konstigt hur någon bara kan försvinna och sen fortsätter vardagen som förut, nästan i alla fall. Det var verkligen en tragedi det här. Tre unga fina flickor vars liv inte ens hade börjat.

Det känns fortfarande tomt.

Jag har hantverkare hemma så katterna får nöja sig med att vara i köket, i tryggt förvar bakom kompostgallren.

Vi har sängen i vardagsrummet så länge och det är inte bara jag som tycker det är mysigt!

Ha en bra dag!

Annons:
Xenomorphs
3/15/11, 9:06 AM
#1

Ja livet är orättvist……i dessa dagar är det många som blivit av med vänner, släkt, familj och bekanta…

-- Eternity is a very long time --

nakenkatt
3/15/11, 9:44 AM
#2

ja visst blir det extra påtaligt när det är någon man känner eller vet vem det är.I våras ringde min äldsta dotter helt förtvivlad en nära vän till henne hade valt att ta sitt liv och kört med bilen rätt in i ett träd,sådant sitter kvar än ,en ung kille med två barn.ja det händer allt möjligt både hemma och ut i världen.men nu har vi kommit halvvägs i mars månad och våren står för dörren visst är det underbart skönt? Hoppas ni får en bra dag allihopa,och att i som är lediga kan njuta av solskenet.

Leffe
3/15/11, 9:58 AM
#3

Nackdelen med livet är döden. Här hemma monterade de upp maskineriet till portdörren och de kommer eventuellt och fixar den elektriska delen idag. Sedan blir det full fart med elrullstolen

Sköt om er

Eine
3/15/11, 11:50 AM
#4

God morgon. #2 Det finns saker i livet som jag inte förstår,och självmord är en av dem.OM man är dödligt obotligt och smärsamt sjuk kan jag förstå det.Men inte annars.Livet är så kort,det finns alltid en eller fler lösningar på det mesta och man har ,om man har familj ändå ett stort ansvar för dem. Men som sagt,det är min lilla åsikt.Andra har andra åsikter om det. I övrigt håller jag på att ordna upp sådant som ligger efter och kommer ändå att missa en del.Men skitsamma,det är en dag i morgon också,kanske jag hinner då. Sköt om er ordentligt,vissa av er slarvade med det igår…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
3/15/11, 12:20 PM
#5

Ts, det är så tragiskt när sådant händer men man får försöka gå vidare.

#4 håller med, men när man själv är i det träsket så tror man att det är enda utvägen.Det är en egoistisk grej att göra och man tänker ej på andra.har själv varit i situationen flera ggr och nu känner man sig som en idiot att man nästan gjort det.

man lever en gång och man får försöka göra det bästa av det.livet är hemskt orättvist. vissa har det jättebra och glider på sin räkmacka genom livet och andra har tvärt om, men man får försöka ta det som det kommer.

Hoppas alla får en bra dag och passa på att gå ut i solen (om den är framme hos er med)man vet inte när man får se den igen Tungan ute,har varit lite skumt väder på sistonde.

Upp till toppen
Annons: