Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 749 ggr
EvaG
3/14/11, 7:36 AM

God morgon 14 mars

Ny dag, ny vecka.  Kan inte låta bli att följa vad som händer i Japan. Det är en fruktansvärd katastrof som drabbar både människor och djur.  Jordbävninf och tsumani, men kan inte förstå att man får bygga kärnkraftverk i ett sådant jordbävningsdrabbat område.

Hoppas ni alla får en bra måndag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MonicaLagerquist
3/14/11, 8:18 AM
#1

God Morgon Mulet och trist väder.Undrar om grannkaten vill ut nu eller lite senare. Idag måste vi in till stan.Har tyvärr ärenden i Enköping så det får väl bli mat där också.Martins dator är klen så den ska in till Morgan för koll.Hoppas att det inte är något riktigt dyrt som är trasigt.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
3/14/11, 9:55 AM
#2

Ny arbetsvecka,förmodligen ej problemfri.mycket av snön har smält bort.igår var jag hos therese och luktade och snosade på min lilla sphynxbebis,hon är såååå go.Så nu hoppas jag snart det blir vår och sol.påsken kommer väldigt sent i år.Och sedan hoppas jag ju förstås att min hona är dräktig.

RacerDonnans
3/14/11, 12:05 PM
#3

Solen skiner och allt känns så lungt. Mitt i allt vackra vet man hur de har det i Japan och man är oerhört tacksam för det man har och önskar att det är nog med elände för dem i Japan nu.

Idag kommer min Toppe hem efter sitt kärleksmöte med sin första dam. Blir det hans enda? Funderar fram och tillbaka hur jag skall göra. Tanken var ju inte att han skulle bo här och att hålla honom fertil är komplicerat.
Om någon mer vill hinna låna honom får ni nog vara snabb.

Jag önskar er alla en härlig dag. Sköt om er.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
3/14/11, 1:53 PM
#4

God eftermiddag. Jag som är totalt emot kärnkraft får verkligen vatten på min kvarn nu.Det näst intill osannolika händer gång på gång.När ska vi satsa mer på vind och sol och stänga kärnkraftverken för all framtid?Vi kan inte sitta och gnälla och klaga då vindarna vänder från Japan och Ryssland och vi får radioaktivt nedfall i morgonkaffet,då många anser att vi ska ha kärnkraft här.Jag är inte beredd att dö eller låta mina barn och barnbarn dö pga nedfall och härdsmältor..så må det komma från Sverige eller Japan,det är samma skit Vi lär knappast få jordbävning och tsunamis,men kärnkraft ska vi visst tvingas att ha..suck..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
3/14/11, 8:07 PM
#5

#4 Instämmer helt med dig.Lägg ner kärnkraften NU!

Stolt ägare till fem La permer

Avots
3/14/11, 8:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#Håller med dig!

I dag har våren verkligen gjort framsteg snön smälter och nu syns till och med lite gräs här och där.

Katterna har fått vara ute  en liten stund, men det var nog lite kallt om man skall tro på hur mina katter betedde sig sedanGlad

På bilden syns Cello och Blaui trycka sig mot elementet. De såg så söta ut.

Annons:
MonicaLagerquist
3/14/11, 8:52 PM
#7

Jo Eine jag skulle hälsa från Mohawk .Han är kvar hos min son ännu men åker nog hem om en eller två veckor.Han är lite rund men väldigt busig och social.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
3/15/11, 11:40 AM
#8

Tack Monica! Han har haft det jättebra förstår jag.Hälsa och tacka för god omvårdnad,även om det inte längre är min kisse.Matten blir nog glad att få krama honom igen!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: