Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 460 ggr
MonicaLagerquist
3/9/11, 8:48 AM

God Morgon onsdag

Började dagen med en rivstart vid femtiden . Men nu hoppas jag att det ska lugna ner sig. Idag blir det en tur in till veterinärn för besiktning och vaccinering.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Leffe
3/9/11, 10:43 AM
#1

I dag funderar jag på om jag ska ta mig ut i elrullen och fota lite vårtecken. Det känns härligt i luften. Katterna sitter på balkongen ochderas nosar arbetar för fullt.

Sköt om er

Eine
3/9/11, 10:49 AM
#2

God morgon.Undrar om detta inlägget kommer att synas då? Jag har svarat i flera trådar men det syns inte..suck..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
3/9/11, 11:10 AM
#3

Ska jobba kväll.Det är kaos på jobbet igen.Nya gruppledaren har tagits ur tjänst tv och det ska hållas enskilda samtal imorgon hela dagen.Satt på facket i tre timmar igår kväll.Vad som ska göras vet ingen,men en utredning ska till.Vi vet ej om vi blir helt splittrade eller om de har ngt annat förslag,det har nu varit oro där i tre år och det tar på energin,känner mig ledsen och sliten.jag trivs med våra brukare och vet att jag gör ett bra jobb men ändå ska det vara så här.Snart ger man upp.Ska ha samtal kl nio imorgon men jag ska ta med mig en dam från facket som lyssnar för ingen av cheferna står för det dom säger.Här lyser solen och allt kunde vara bra när vi går mot vår.men jag hoppas allt detta snart tar slut eller att det blir en ändring någonstans,men nu ser det mörkt ut.

Xenomorphs
3/9/11, 11:47 AM
#4

Här snöar det sidledes och blåser en sisådär 13 sekundmeter. Inget roligt alls med andra ord. Måste ta mig iväg till en konferens i eftermiddag….det är ju liksom jag som är en av föredragshållarna så det är inget jag kan skippa Skrattande.

-- Eternity is a very long time --

MonicaLagerquist
3/9/11, 12:13 PM
#5

#3 KRAM!

Stolt ägare till fem La permer

Ahradia
3/9/11, 12:33 PM
#6

#2 Jag ser dig ialla fall Eine :)

#3 Usch, det tär så fruktansvärt när det är så på en arbetsplats. Jättebra att du har med dig ett par extra öron från facket. Massor av styrkekramar till dig.

Idag ska det städas så att jag med gott samvete kan stöka ner imorgon när jag kommer tillbaka från IKEA hehe.

Ha en fin dag alla!

Witches don't get mad, they get even.

Annons:
lockar
3/9/11, 5:42 PM
#7

Här blåser det kalla vindar. Väntar på och se om Cissi väntar kattungar. Både jag och min son tycker att hon har blivit rund om magen, inga andra tecken. Hon lurar oss säkert. Jag vill ju ha kattungar i april.

#3 Hoppas det går bra, jobbigt när det inte fungerar som det ska på jobbet. Själv går jag och väntar och ser om det kommer några mer beslut om jobbet ska läggas ner eller inte. Inte lätt att få något annat, fast man är i sina bästa år.

Upp till toppen
Annons: