Annons:
Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 1268 ggr
mumsikoff
2008-08-25 22:54

Jango söker fodervärd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när alla papper är påskrivna och allt är klart så är et dags för mig att börja leta fodervärd till lilla Jango. Jango är en blåpoint och vit grabb som just nu bor med mamma och syskon i Belgien. Där växer han upp i ett hem med många andra djur och är hundvan. När Jango är runt 8 månader (i januari 2009) kommer jag åka och hämta hem grabben och han kommer då behöva flytta till en bra, kärleksfull och djurälskande fodervärd. Mina krav på dig som fodervärd är att du ska inte ha några andra fertila katter i hemmet, vara beredd att stå ut med en fertil hane en  period (om Jango kommer vara jobbig kommer han kastreras redan sommmaren 2009) samt bo i eller i närheten av Stockholm (Om ni bor utanför Stockholm Stad måste fodervärden stå för transporter till och från Stockholm vid parning etc.). Jango kommer övergå i fodervärdens ägo endast som kastrat.

Tror du att du har rätt hem för grabben? Tveka inte att höra av dig till oss för mer info om Jango och om våra villkor för fodervärdskap.

Annons:
mumsikoff
2008-08-25 22:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En till bild

mumsikoff
2008-08-25 22:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och en sista bild

majsan
2008-08-25 23:01
#3

Lycka till att hitta hem till gosgrabben.. Men det borde gå fort så fin som han är..Skrattande

Eine
2008-08-25 23:33
#4

Om det ändå vore enbart utseendet som lockar fodervärdar, men det är tyvärr inte så.Om så vore fallet så hade både han och min Macka en bra familj att komma till.Lycka till Polina, det önskar jag dig av hela mitt hjärta!Du har alltid goa pojkar!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
2008-08-26 23:31
#5

Fresterska !!! Skrattande Tyvärr är det fullt här i hemmet…. Hoppas du hittar en fantastisk fodervärd och hem till sötnosen. Jisses så söt, så söt…Kyss

mumsikoff
2008-08-27 12:51
#6

Tack alla! Ja, om det vore så väl att fodervärdar växte på träd och att dem valde katt endast på utseende :) Men jag hoppas att vi hittar en passande familj till grabben nångång snart.

Grabbens uppföderska hälsar att han är en riktig buspojke som leker konstant och tar bara paus då han vill gosa. Han är en riktig spinnmaskin och spinner även då han jagar vippor :) Hoppas kunna uppdatera med nya bilder nästa vecka.

Annons:
EsterOchSiri
2011-01-23 17:25
#7

Jättesöt, verkligen! Kanske vill ha honom Glad

Mona22
2011-01-23 18:00
#8

Detta är en väldigt gammal tråd…han är nog runt 3 år nu.

Upp till toppen
Annons: